Název: Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Překlad názvu: Digital and traditional fashion brand communication on example of DIOR chain
Autoři: Vašutová, Mariana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dior; komunikace; magazín; marketing; móda; propagace; reklama; sociální sítě; strategie; značka; zákazník; advert; communication; costumer; Dior; fashion; magazine; marketing; promotion; social sites; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174181

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507253


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet