Název: Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Autoři: Bocek, Anna
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: author creation; autorská tvorba; chování spotřebitele; consumer behaviour; fashion; fashion accessories; marketing communication; marketing strategy; marketingová komunikace; marketingová strategie; móda; módní doplňky; social sites; sociální sítě

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=117463

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-540215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet