Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Evolution of Social media
Boček, Lukáš ; Froehling, Kenneth (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
In this thesis, history and examples of the most popular social networking sites are analyzed. Social media have become a significant part of modern life over the last few years. They changed the pace of human life and interactions between people. The history of social media from its origin to modern times is covered in this thesis, describing the evolution of individual platforms and providing reasons for their success or, on the other hand, extinction. In addition, the thesis concludes the current state of the media and also provides research, which is focused on social media users in the Czech Republic. The research is not only focused on the social media platforms usage, but also the experience of users with social media with focus on addiction. The addiction is described in the thesis, as well as social media advantages and disadvantages and also security risks, which users can experience while using social networking sites.
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Slouková, Daniela ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Basketbalového klubu Vyškov, z.s., zejména problematikou reklamy a podpory prodeje. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie, a to především z oblasti marketingu, komunikačního mixu, reklamy a podpory prodeje. V analytické části se práce zaměřuje na představení klub, jeho analýzu současného stavu, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. V návrhové části přicházím s vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které pomohou budovat značku klubu a rozšířit povědomí o něm. Vycházím z poznatků, které vyplynuly ze všech provedených analýz a též z vlastních zkušeností získaných působením v klubu.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Volnočasové aktivity středoškolských studentů
Janošová, Ivana ; Mazúchová, Ráchel (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce na téma "Volnočasové aktivity středoškolských studentů" se zaobírá žáky Střední zdravotnické školy v Mostě, se zaměřením na otázku, jak tráví svůj volný čas. Práce schraňuje informace, týkající se aktivit studentů, prováděných v jejich volném čase a obecně mapuje volný čas těchto žáků. V této bakalářské práci bude úkolem detailněji definovat pojmy jako je volný čas, volnočasové aktivity, funkce volného času a faktory ovlivňující tyto aktivity. V praktické části se budu také detailněji věnovat popisu výchovy ve volném čase, a to hlavně funkcí vzdělávání a také obsahem vzdělávání. Dílčí oddíl praktické části bude popisovat rizikové chování jednotlivců, a to především jeho typy, a kroky, jak mu předcházet. Zájem je také věnován sociálním sítím, na kterých studující tráví spoustu vlastního volna. V praktické části této bakalářské práce budou zpracována data z provedeného šetření. Zjistit to, jakým způsobem tráví svůj volný čas žáci Střední zdravotnické školy v Mostě, bylo jedním z cílů mé bakalářské práce. Primárním záměrem mé práce bylo zmapovat, čemu, respektive jakým aktivitám se studenti věnují v rámci svého volna. Kolik volného času vlastně mají a jestli volí z nabídky zařízení určených k využívání volného času, která jsou k dispozici ve městě, případně která z nich využívají. Aby...
Užívání vybraných sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy na Havlíčkobrodsku
Prchalová, Kateřina ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Kollerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá užíváním vybraných sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy na Havlíčkobrodsku. V teoretické části je nejprve vymezen pojem sociální síť, postupně popsány nejužívanější sociální sítě a charakterizována rizika, se kterými se mohou uživatelé v online prostředí setkat, včetně vlivu na jejich psychické a fyzické zdraví. Praktická část je zpracována na základě výzkumu, který byl realizován metodou dotazníkového šetření v 8. a 9. ročníku vybrané základní školy v Havlíčkově Brodě. Cílem výzkumu bylo zjistit informace týkající se užívání sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy, především určit které sociální sítě využívají nejčastěji, kolik času na sociálních sítích tráví a zda dodržují zásady bezpečného chování v online prostoru. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly, že žáci nejčastěji užívají sociální síť Instagram. Tuto síť využívají převážně ke komunikaci, dále potom ke sledování krátkých videí tzv. Reels a příspěvků ostatních uživatelů. Z výzkumu vyplývá, že poměrně velká skupina respondentů tráví na sociálních sítích nadměrné množství času, a to zejména o víkendech, kdy jsou schopni v online prostředí strávit čtyři a více hodin. Z výsledků dále vyplývá, že většina žáku považuje své chování na sociálních sítích za bezpečné, což je ovšem v rozporu s...
Nástroj pro shromažďování dat a informací z prostředí Internetu
Kříž, Petr ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Gerlich, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se detailně věnuje oblasti zpravodajských disciplín, přičemž klade důraz na zpravodajství z otevřených zdrojů (OSINT). V rámci práce je podrobně popsán zpravodajský cyklus, včetně rozboru jednotlivých fází tohoto cyklu. Dále teoretická část práce přináší komplexní přehled o sociální síti Instagram z pohledu OSINT. Zahrnuje to popis druhů dat dostupných na této platformě a metod, které jsou používány pro jejich sběr. V praktické části je pak předveden návrh a realizace nástroje pro monitorování otevřených dat na Instagramu. Tento nástroj je navržen tak, aby monitoroval veřejné příspěvky a komentáře na Instagram. Hlavním výstupem této práce je funkční nástroj, který nejen shromažďuje data, ale také je schopen tato data efektivně vizualizovat.
Multifaktoriální vlivy působící na mentální anorexii u žen
TESKOVÁ, Veronika Michaela
Práce se zaměřuje na problematiku mentální anorexie a multifaktoriální vlivy působící na vznik a průběh této poruchy u žen. Mentální anorexie je závažné duševní onemocnění, na nějž má vliv mnoho faktorů, jako jsou sociální, rodinné a psychologické. Analýza těchto faktorů je klíčová pro hlubší porozumění této poruše a nutným předpokladem pro navržení její adekvátní komplexní léčby. Práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů a prezentuje terapeutické přístupy k mentální anorexii a způsoby jejího léčení. Výzkum je uskutečněn na základě polostrukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami s respondentkami trpícími mentální anorexií.
Sociální sítě z pohledu vybraných generací
PEŠTA, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na generace Y a Z a zkoumá hlavní rozdíly mezi nimi. Práce popisuje historii sociálních sítí, nejpopulárnější sociální sítě, dvě vybrané generace a online marketing na sociálních sítí. Práce se dále zaměřuje na problémy spojené s používáním sociálních sítí, online marketingem a změn v chování lidí v online prostředí. K prozkoumání vlivu sociálních sítí na generace Y a Z byl využit anonymní dotazníky a polostrukturované rozhovory s otevřenými otázkami. Výsledky získané z těchto dotazníků a rozhovorů byly vyhodnoceny a v závěru práce byly navrhnuty, na základě výsledků, vhodné typy marketingové komunikace na sociálních sítí pro obě generace.
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
KLÍMOVÁ, Nela
Hlavním cílem této diplomové práce bylo posouzení míry vlivu influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování v závislosti na typu nákupu a charakteristikách spotřebitele. Praktická část byla rozdělena na testování hlavní hypotézy pomocí vícekriteriálního výzkumu a na testování dílčích hypotéz pomocí chí-kvadrát testu nezávislosti. Pro účely tohoto výzkumu byla vybrána metoda dotazníkového šetření a některé otázky byly na závěr analýzy okomentovány. Statisticky významné výsledky potvrzují, že pohlaví a vzdělání mají významný vliv na míru, do jaké jsou spotřebitelé ovlivněni influencery. Doplňující hypotézy nelze zamítnout, avšak autorka v závěru navrhuje další výzkum a své výsledky konfrontuje s ostatními autory.
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.