Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 328 záznamů.  začátekpředchozí319 - 328  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Praktický pohled na možnosti využití sociálních sítí pro malé a střední firmy
Mach, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Internet a internetové komunikační technologie se již staly nedílnou součástí životů většiny z nás. Komerční potenciál těchto technologií již byl z velké části také odhalen a každý z nás se s některou z forem komerčního využití Internetu již setkal. S příchodem nové formy komunikace a sdílení obsahu na Internetu, takzvaného webu 2.0, však do našich životů pronikl nový trend. Tímto novým trendem, který nabývá potenciál pro další komerční využití Internetu, jsou sociální sítě. Tato práce se zabývá především problematikou využití oblasti sociálních sítí pro komerční komunikaci. Právě oblast sociálních sítí naskýtá do budoucna širokou paletu možností pro rozvoj podnikání na Internetu. To, do jaké míry budou sociální sítě v tomto směru v budoucnu využity, však nezávisí jen na uživatelích sociálních sítích, ale také na schopnosti a zkušenosti firemních subjektů, jak dokáží tohoto nového kanálu využít. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých komerečních kanálů na sociálních sítích a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, definuje internetové komunikační kanály, sociální sítě, uvádí čtenáře do problematiky komerečního využití sociálních sítí. V druhé, teoreticko-praktické části poskytuje autor přehled nástrojů sociálních sítí a jejich komerečního potenciálu, jejich výhody a nevýhody. Stejně jako metody, jak postupovat při vstupu firmy na sociální sítě. Třetí část je případovou studií využití sociálních sítí pro rozvoj podnikání v konkrétní firmě, ve které jsou využity a ověřeny poznatky z teoretické části. Čtenář diplomové práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice komerečního využití sociálních sítí. A to jak v teoretickém, tak praktickém směru. Práce by tak mohla být vhodnou příručkou pro využití všech možností, které sociální sítě jako komunikační kanál poskytují. Přínosem pro čtenáře by měla být schopnost uvedené teoretické a praktické postupy aplikovat při rozvoji vlastního podnikání.
Analyses of the Spirits Market and Possible Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Antovska, Stojna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Přestože je lihový průmysl často spojován s ničivými následky nadužívání alkoholických nápojů, jedná se o důležitou a významnou součást ekonomiky. V současné době není lihový průmysl jen o samotných alkoholických nápojích, ale je součástí mnoha kultur, může spoluvytvářet image a přináší významné příjmy pro státní rozpočet, jak v oblasti daní a cel, tak i v oblasti vytváření pracovních míst. Hlavním cílem této práce byla analýza makedonského trhu lihovin a navržení marketingové strategie prostřednictvím paralelních porovnání specifik na jednotlivých světových trzích lihovin s makedonským trhem lihovin. Práce v lihovém průmyslu vyžaduje přesnou exekuci firemních strategií a politik za současného respektování zákonných norem. Z tohoto důvodu je analýza trhu před vstupem na trh lihovin naprosto zásadní.
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Zupanoska, Biljana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
V dnešní době čelí marketéři a média změněnému prostředí ovlivněnému érou internetu. Vznik mnoha nových technologických aplikací společně s globální změnou zákaznického chování ovlivňují komunikaci mezi marketéry a zákazníky. Role zákazníků a marketérů se také mění. Zákazníci se stávají tvůrci mediálního obsahu, pronátory a distributory díky využívání sociálních sítí. Cílem této diplomové práce je analyzovat tento trend, odhadnout jeho životnost a poskytnout užitečnou inspiraci pro všechny zúčastněné strany. Hlavními hodnocenými problémy jsou: struktura systému marketingu sociálních sítí, vliv sociálních sítí na podnikatelské prostředí, vztah mezi sociálními médii a konvenčními médii a právní a etické problémy využití sociálních médií. Sociální sítě jsou novým fenoménem, který je v současnosti využíván mnoha společnostmi v jejich marketingové komunikaci. Tento fenomén je však také výzvou pro podniky, jak v pozitivním, tak v negativním smyslu. Aby mohli využít tento pozitivní trend, musí se marketéři naučit nová pravidla a vylepšit své strategie pro marketing sociálních sítí.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Facebook a jeho využití v marketingu
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá sociálními sítěmi od jejich vzniku až po současný obrovský boom. Zmiňuje se roli člověka uvnitř sociálních sítích a o nastupujících moderních technologiích. Podrobně se zabývá Facebookem a marketingem v jeho prostředí. Na závěr práce je uvedena případová studie, kde jsou popsány současné marketingové metody na Facebooku. Studie je ilustrována na projektu Playzone.cz, na kterém autor již dva roky pracuje.
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zimová, Štěpánka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část byly stěžejní práce Marka Earlse o stádním chování a "pull" princip Setha Godina. S využitím poznatků z těchto prací jsem chtěl ukázat silné stránky internetu a to, jak internet změnil pojetí marketingové komunikace v nových médiích V praktické části se zaobírám jednotlivými formami komunikace na sociální síti Facebook. Jeho síla je v možnosti velmi přesného cílení reklamy na specifické publikum. A to prostřednictvím bannerů, ale i jiných forem -- jako je Facebook Beacon, nebo v budoucnu Engagement Ads. Kromě těchto reklam, nenalezneme na Facebooku i nepřímé formy reklamy -- pocházející často přímo od uživatelů -- produktové stránky a skupiny. Ty vznikají díky nadšení fanoušků značek a společnostem nabízí možnost spolutvorby nebo také k získání uživatelských insightů. Podrobněji se zabývám též aplikacemi, podle mnohých nejnadějnější formou reklamy na Facebooku. Sociální síť Facebook se jeví jako velmi populární a nadějné médium nové generace, schopné zaujmout publikum, jež je obtížné oslovit starými médii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 328 záznamů.   začátekpředchozí319 - 328  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.