Název: Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Překlad názvu: Analyses of the Spirits Market and Possible Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Autoři: Antovska, Stojna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: alkohol; kultura pití alkoholických nápojů; lihový průmysl; makedonský trh lihovin; marketingová analýza; mikro a makro prostředí; PEST analýza; právní regulace lihovin; reklama na lihoviny; sociální média; tržní strategie; značky lihovin; alcohol; alcohol advertising; alcohol legal regulations; drinking cultures; Macedonian spirits market; market analysis; marketing strategy; micro and macro environment; PEST analysis; social media; spirits brands; spirits industry

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28954

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71819


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet