Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Softwarová podpora projektového řízení s využitím metodiky Scrum
Greň, Lukáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Projekty v oddělení Výzkumu a vývoje jsou ve společnosti Seznam.cz plánovány a řízeny agilní projektovou metodikou Scrum. Společnost poptává informační systém, ve kterém by mohla zachytit proces vývoje projektu touto metodikou. Informační systém musí obsahovat veškeré odlišnosti procesu ve společnosti oproti obecné metodice a implementovat napojení na další firemní systémy.
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Návrh a implementace mobilní aplikace pro platformu Microsoft Windows
Dvořák, Marek ; Feifer, Jekub (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vývoje mobilní aplikace na platformě Microsoft Windows. Popsaný proces zahrnuje všechny etapy od analýzy cílového trhu přes návrh a vývoj aplikace až po plán jejího zveřejnění v elektronickém obchodě Windows Store. Součástí této práce je vytvoření mobilní části univerzální aplikace pro Windows 8.1 s využitím programovacího jazyka C# a značkovacího jazyka XAML.
Možnosti kontinuálního nasazování software v Seznam.cz
Owczarzy, Michal
Tato práce se zabývá možnostmi kontinuálního nasazení software ve společnosti Seznam.cz. V práci jsou popsány kontejnerové technologie jako Docker nebo Kubernetes. Dále v této práci jsou popsány možnosti kontinuálního nasazení software jako jsou A/B testování, canary release, rolling upgrade, nebo blue/green deployment. Následně tato práce zahrnuje výběr jedné z těchto metod a také výběr platformy a nástroje pro její implementaci.
Softwarová podpora projektového řízení s využitím metodiky Scrum
Greň, Lukáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Projekty v oddělení Výzkumu a vývoje jsou ve společnosti Seznam.cz plánovány a řízeny agilní projektovou metodikou Scrum. Společnost poptává informační systém, ve kterém by mohla zachytit proces vývoje projektu touto metodikou. Informační systém musí obsahovat veškeré odlišnosti procesu ve společnosti oproti obecné metodice a implementovat napojení na další firemní systémy.
Přístupy předních českých on-line zpravodajských médií k monetizaci obsahu
Hrivňák, Adam ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Cílem této práce je analyzovat a srovnat přístupy předních českých online zpravodajských vydavatelů k monetizaci obsahu, a to zejména s důrazem na nepřímé zpoplatnění formou inzertního modelu, které je jejich hlavním zdrojem příjmů. Analyzovány budou nejen body strategického postoje k monetizaci obecně, ale i specifika inzertního modelu ve společnosti, stejně jako přístup společností k současným fenoménům z prostředí online vydavatelství a monetizace obsahu. Zvolenými společnostmi jsou Seznam.cz - největší subjekt na českém vydavatelském trhu z pohledu návštěvnosti a zásahu a Mafra - jeho tržní následovník na druhé pozici.
Postavení zpravodajského webového portálu Seznam Zprávy v české mediální krajině po prvním roce fungování
Bejlková, Kamila ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zpravodajský on-line deník Seznam Zprávy a jeho fungovaní v období prvních dvou let od vzniku v říjnu 2016. Cílem práce je popsat specifika on-line médií a internetu, který spojuje technologie, jako jsou počítač či mobilní zařízení, s chytrými televizemi ve formě HbbTV. Cílem analytické části je pak zjistit, jak se tento deník etabloval v rámci české mediální krajiny především s ohledem na zájem publika a četnost citací deníku v dalších českých médiích. Seznam Zprávy jsou v této práci porovnávány s dalšími, aktuálně nejčtenějšími, českými zpravodajskými online deníky: iDNES, Novinky, Deník, Aktuálně, Lidovky a iRozhlas. Prostřednictvím dat o návštěvnosti a počtech reálných uživatelů dostupných ze služby NetMonitor.cz jsou v této práci vytvořeny přehledné statistiky těchto hodnot. Na jejich základě je pak určeno, jaký úspěch server Seznam Zprávy za první dva roky u publika zaznamenal. Dalšími ukazateli je počet citací v dalších médiích, jejichž přehled poskytl on-line mediální archiv Newton Media. Posledním ukazatelem je zájem o profily deníku na sociálních sítích Facebook, Instagram a Twitter.
Využití internetové reklamy
PROCHÁZKOVÁ, Tereza
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem internetové reklamy konkrétní návrhy a doporučení pro optimální reklamní kampaň na internetu pro daný vybraný subjekt. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je analýza využívání reklamy na internetu u konkurentů. Následuje analýza současných trendů a nabídek reklamních agentur zaměřujících se na online marketing. Součástí poslední části jsou na základě získaných dat z předchozích analýz vypracované konkrétní návrhy a doporučení internetové kampaně pro vybraný podnik. Tyto reklamní kampaně by měly podniku přinést zvýšení objemu prodejů a také růst povědomí o značce podniku.
Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie
Bešťák, Václav ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Několik let bylo Česko jednou ze šesti zemí (vedle Ruska, Japonska, Tchaj-wanu, Číny a Koreje), kde Google nebyl jasná jednička na trhu s internetovým vyhledáváním. Zvýšit podíl nad lokálním Seznamem se mu podařilo až v roce 2011, přesto ale zůstává české prostředí velmi specifické a obě společnosti mezi sebou stále soutěží a tvrdě usilují o první pozici. Bakalářská práce "Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie" zjišťuje, jak česká online populace obě značky vnímá. Sekundárním cílem je objasnit, v čem tkví úspěch značky Seznam.cz, která je rovnocenným konkurentem zahraničnímu Googlu, i proč je situace v českém prostředí tak odlišná. Práce se skládá ze dvou částí. V první části se autor zabývá významem nových médií při vyhledávání obsahu, historickým vývojem i současnými trendy. Definuje pojmy image a identita značky a zmiňuje základní techniky a metody používané při výzkumu image. Tyto teoretické poznatky pak přenáší do praxe. Ve druhé části autor nejprve provádí SWOT analýzu obou značek, následně prezentuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu.
SEO z hlediska redesignu a organické návštěvnosti
Brůnová, Kateřina ; Benda, Petr (vedoucí práce) ; Monika , Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poklesu návštěvnosti webových stránek při jejich redesignu, či výrazného zásahu do jejich obsahu, z hlediska optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Tato problematika je označována anglickou zkratkou SEO - Search Engine Optimalization. Rešeršní část práce se zaměřuje na fungování algoritmů vyhledáváčů, faktory ovlivňující návštěvnost webů a jejich úspěšnost ve výsledcích vyhledávání. Dále popisuje vhodné postupy při plánovaném redesignu, tedy výrazném zásahu do obsahu stránek, které vždy vedou k poklesu návštěvnosti z organického vyhledávání. Tyto postupy mají eliminovat pokles návštěvnosti na minimum. Praktická část ukazuje na funkčnost postupů popisovaných v teoretické části práce na skutečných případech webových stránek různého odvětví a na komplikace těch webů, které těchto doporučení nedbaly nebo je nezapracovaly správně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.