Název: Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie
Překlad názvu: Brand building of Google and Seznam.cz on the Czech market: comapartive study
Autoři: Bešťák, Václav ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; brand; Google; image značky; Osgoodův sémantický diferenciál; Seznam.cz; vyhledávače; analysis; brand; brand image; Google; Osgood's semantic differential; search engines; Seznam.cz

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78840

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-348384


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet