Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Kukáková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu nabídky cestovní kanceláře CK Fischer. V první části bakalářské práce jsou definovány základní teoretické pojmy. Ve druhé kapitole je charakterizována nabídka cestovní kanceláře CK Fischer z hlediska destinací, typů zájezdů a inovací. V poslední kapitole je uvedeno zhodnocení nabídky CK Fischer pomocí SWOT analýzy.
Analýza nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do Vietnamu
Nguyen, Phuong Thanh ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na srovnání a zhodnocení nabídky vybraných českých cestovních kanceláří. Konkrétněji se jedná o porovnání zájezdů do Vietnamu. Cílem bylo zjistit, zda je nabídka zájezdů na českém trhu dostatečná. První kapitola vymezuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Následuje charakteristika dané destinace a analýza nabídky jednotlivých cestovních kanceláří. Poslední kapitola srovnává získané údaje z hlediska několika vybraných kritérií.
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybrané destinace - Turecko
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Gloserová, Ivana (oponent)
Diplomová práce analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří vzhledem k destinaci Turecko. Cílem práce bylo sestavit určitý manuál pro nově vzniklou cestovní kancelář, která by se touto diplomovou prací mohla inspirovat a zjistit, jaké marketingové nástroje použít pro svůj vstup na trh. První kapitola je teoretická a jsou zde vysvětleny základní pojmy, které jsou dále použity v práci. Následující kapitola představuje danou destinaci a třetí kapitola obsahuje již samotnou analýzu. Poslední kapitola srovnává a zhodnocuje všechny nástroje vybraných cestovních kanceláří.
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik
Wachalová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky českých cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik a komparací jejich jednotlivých nabídek. V první kapitole jsou definovány pojmy související s danou problematikou. Dále jsou popsány faktory ovlivňující cestovní ruch a konkrétní předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu subregionu Karibik. Praktická část se zabývá analýzou a následnou komparací nabídek vybraných českých cestovních kanceláří. Součástí práce je také vyhodnocení poptávky české klientely po zájezdech do Karibiku a její preference při výběru zahraniční exotické cesty.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Králová, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Mayer & Crocus. Nejdříve jsou zde vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře, poté její funkce a produkt a následně podmínky pro získání koncese. Dále jsou popsány prostředky komunikace cestovní kanceláře se zákazníkem, cenová politika a faktory ovlivňující nabídku cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář Mayer & Crocus a podrobně rozebrána její nabídka dle následujících kritérií: typu, destinace, dopravního prostředku, formy a rozsahu stravovacích služeb, kategorie ubytovacího zařízení a cílového zákazníka. Zmíněny jsou prostředky komunikace této cestovní kanceláře s cílovými zákazníky a vyhodnocení anketních lístků za sezónu 2010. V závěrečné části je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena nabídka cestovní kanceláře Mayer & Crocus.
Analýza trhu zájezdů na prodloužené víkendy
Frenclová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce zpracovává informace o trhu zájezdů na prodloužené víkendy. Teoretická část je zaměřena především na vymezení základních pojmů. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou trhu zájezdů na prodloužené víkendy. Detailně analyzována je strana nabídky i poptávky. Na straně nabídky jsou vystihnuty rozdíly v nabídce vybraných cestovních kanceláří. Dotazníkové šetření v populaci přináší informace o poptávce potenciální klientely po daných zájezdech. Na základě dotazníkového šetření a informací zjištěních z analýzy nabídkové strany jsou formulovány doporučení a opatření, která by mohla vést ke zlepšení úspěšnosti cestovních kanceláří, které tento typ zájezdů nabízí.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Svobodová, Eliška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze nabídky cestovní kanceláře Vivamonde. V první části vymezuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, především pojmy spojené s fungováním cestovní kanceláře v legislativní rovině. Dále je obecně charakterizována nabídka v cestovním ruchu s důrazem na nabídku cestovní kanceláře. Praktická část se zabývá samotnou cestovní kanceláří Vivamonde a rozborem produktů a služeb, které nabízí. Je zmíněno její úzké zaměření na destinaci Turecko a stručně jsou popsána jednotlivá letoviska, která figurují v její nabídce. Zájezdy jsou analyzovány z hlediska typu zájezdu, dopravy a poskytovaného ubytování a stravování. V poslední části je zmíněna cena zájezdu a platební podmínky a je popsána činnost cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje.
Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem kvybrané deistinaci
Hendrychová, Tereza ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem k vybrané destinaci se zaměřuje na srovnání a zhodnocení nabídky vybraných cestovních kanceláří. Konkrétně jde o porovnání lyžařských zájezdů do italských Dolomit. Cílem bylo posoudit, zda je nabídka těchto zájezdů na trhu českých cestovních kanceláří dostatečná. První kapitola vysvětluje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Následuje charakteristika destinace Dolomity a analýza nabídky jednotlivých cestovních kanceláří. Poslední kapitola nabízí srovnání nabídek z hlediska několika vybraných kritérií. Na základě zjištěných údajů byla potvrzena úvodní hypotéza, tedy dostatečná nabídka lyžařských zájezdů do Dolomit na českém trhu.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Gerlová, Martina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky CK Fischer a zhodnocení jejího potenciálu na využití všemi skupinami obyvatel. V úvodní kapitole práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a týkají se např. nabídky v cestovním ruchu, zájezdu, cestovní kanceláře a také jejího rozdílu od cestovní agentury. Druhá kapitola obsahuje podrobnou analýzu nabídky CK Fischer. Zájezdy jsou členěny na poznávací a pobytové. Zájezdy jsou dále podrobněji členěny dle katalogů resp. destinací. U každé destinace je uvedeno krátké shrnutí nabídky CK Fischer v daném místě. Práce se dále zábývá službami, které cestovní kancelář nabízí. Závěrečné shrnutí hodnotí analýzu CK Fischer z několika hledisek. Jedná se např. o zaměření nabídky zájezdů z hlediska demografické segmentace či zhodnocení základních nabízených služeb.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Vostrá, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na nabídku cestovní kanceláře Alex. Zahrnuje vymezení základních pojmů z odvětví cestovního ruchu, a to jak jednotlivých forem a druhů cestovního ruchu, tak i osob a institucí aktivních v této oblasti. Dále se práce věnuje samotné cestovní kanceláři, její organizační struktuře a popisu činnosti jednotlivých oddělení, a také členství ve významné asociaci. Zmíněni jsou i stálí partneři cestovní kanceláře. Hlavní část práce zahrnuje samotnou nabídku, a to jak cílových destinací, druhů přepravy, ubytovacích zařízení a stravovacích služeb, tak i nabídku služeb doplňkových, specifických pouze pro danou cestovní kancelář. Poslední kapitola je věnována činnosti cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje a zhodnocení této oblasti její práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.