Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení Rakouska na mezinárodním trhu cestovního ruchu
Šíbl, Martin ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na postavení Rakouska jako destinace na trhu mezinárodního cestovního ruchu. V první kapitole jsou definovány základní teoretické pojmy. Druhá kapitola se věnuje základní charakteristice teritoria, představuje makroekonomickou situaci země a postavení cestovního ruchu v národním hospodářství. Třetí kapitola je věnována analýze cestovního ruchu Rakouska. V kapitole jsou shrnuty základní předpoklady pro cestovní ruch a analýza příjezdového, výjezdového a domácího ruchu země. Závěrem kapitoly je představena SWOT analýza destinace. Čtvrtá kapitola je zaměřena na zhodnocení konkurenceschopnosti země v rámci Alpských zemí a vychází z hodnocení zemí v rámci indexů TTCI a GCI. Pátá kapitola se zabývá potenciálem destinace pro českou klientelu, tato část práce se opírá o výsledky dotazníkového šetření. V poslední kapitole jsou shrnuty vývojové trendy rakouského cestovního ruchu, zhodnocení postavení tohoto odvětví v ekonomice a na základě regresní analýzy je nastíněna predikce návštěvnosti destinace zahraničními turisty.
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Růžičková, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v České republice za účelem posílení domácího cestovního ruchu. Cílem je zjistit, zda je pro rezidenty Česká republika atraktivní turistickou destinací pro trávení volného času nebo dovolené a zda by pro ně byly produkty filmového turismu zajímavou atraktivitou. Úvodní kapitola se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu a marketingu destinace. V druhé teoretické části je již pozornost zaměřena na filmový turismus a jeho charakterizaci včetně vymezení samotného pojmu, historie vývoje filmové turistiky, typologie účastníků filmového turismu a popisu jeho forem a produktů. Podrobně jsou popsány možnosti využití audiovizuální produkce pro propagaci turistické destinace v jednotlivých fázích života filmu - před, během a po natáčení a nejsou ani opomenuty jednotlivé instituce věnující se podpoře filmových regionů v ČR. Praktická část se pak zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v tuzemsku, která je založena na analýze sekundárních zdrojů a dotazníkovém šetření mezi rezidenty. Pozornost je zaměřena na oblíbenost české filmové produkce, současný stav domácího cestovního ruchu a rovněž je zmapována nabídka produktů filmového turismu na území ČR. Na základě získaných zjištění je v poslední kapitole předložen návrh konkrétního řešení využití filmu pro vybranou destinaci České republiky - Ústecký kraj.
Cestovní ruch Belgie ve vztahu k České republice
Smejkalová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Cílem této práce je představit Belgii jako destinaci cestovního ruchu. Práce je rozdělena do šesti kapitol a podává základní údaje o Belgii, popisuje předpoklady a podmínky rozvoje cestovního ruchu v zemi, vzájemný vztah České republiky a Belgie. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které vyhodnocuje zájem Belgičanů o cestování do České republiky a zájem Čechů navštívit Belgii.Poslední kapitola obsahuje analýzu cestovního ruchu Belgie, také ve vztahu k České republice.
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní kanceláře.
Analýza nabídky a poptávky francouzské gastronomie v Praze
Chvátalová, Kristýna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Současným trendem je nabídka francouzské kuchyně v mnoha restauračních zařízeních za hranicemi Francie. Cílem bakalářské práce je představit francouzskou gastronomii a zjistit, jaká je situace na trhu francouzské gastronomie v Praze. Nejprve je uskutečněna analýza nabídky a poptávky se zaměřením na zařízení veřejného stravování. Následně jsou výsledky analýz porovnány a jsou uvedena doporučení pro daný trh.
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik
Wachalová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky českých cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik a komparací jejich jednotlivých nabídek. V první kapitole jsou definovány pojmy související s danou problematikou. Dále jsou popsány faktory ovlivňující cestovní ruch a konkrétní předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu subregionu Karibik. Praktická část se zabývá analýzou a následnou komparací nabídek vybraných českých cestovních kanceláří. Součástí práce je také vyhodnocení poptávky české klientely po zájezdech do Karibiku a její preference při výběru zahraniční exotické cesty.
Potenciál brazilského trhu cestovního ruchu ve vztahu k České republice
Vacek, Pavel ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Práce se zabývá brazilským trhem cestovního ruchu ve vztahu k České republice se zaměřením na gay klientelu. Nejprve jsou analyzovány předpoklady rozvoje cestovního ruchu v destinaci, kde autor postupně hodnotí selektivní, lokalizační a realizační faktory. V další kapitole se zabývá charakteristikou výjezdového cestovního ruchu Brazílie - obecně i ve vztahu k České republice. Součástí této kapitoly je také zhodnocení příjezdového cestovního ruchu a organizace cestovního ruchu v Brazílii. Dále se autor věnuje porovnávání zájezdů českých CK do Brazílie formou tabulek. Poslední kapitola práce je věnována charakteristikám gay turismu. Autor hodnotí postavení gay komunity v České republice a v Brazílii a charakterizuje předpoklady rozvoje této formy cestovního ruchu v obou zemích. Součástí diplomové práce je i strukturovaný rozhovor s autorem projektu PinkGo cestovní kanceláře ESO travel.
Analýza cestovního ruchu Indie ve vztahu k České republice
Bernardová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Cílem práce je poskytnout přehled o podmínkách pro cestovní ruch v Indii i o cestovním ruchu této země jako takovém. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje teoretický rámec, druhá představuje Indii jako destinaci cestovního ruchu a poskytuje základní informace o zemi. Ve třetí kapitole jsou analyzovány podmínky Indie pro cestovní ruch, čtvrtá kapitola potom zpracovává současný cestovní ruch země. Obsahem páté kapitoly je analýza možností cestování do Indie a poslední kapitola je věnovaná vyhodnocení dotazníkového šetření, jež mapovalo pohled české veřejnosti na cestování do Indie.
Zdravotně orientovaný cestovní ruch
Bendová, Vendula ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zdravotně orientovaným cestovním ruchem, jakožto relativně novou formou cestovního ruchu, která v posledních letech získává na popularitě. První část práce se věnuje teoretickému vymezení jednotlivých pojmů (např. zdravotní turistika, zdravotní turista), také z pohledu anglické terminologie. V další části jsou analyzovány významné destinace zdravotního cestovního ruchu ve světě, jejich nabídka. Dále se práce zaměřuje na zdravotně orientovaný cestovní ruch České republiky. Praktická část sestává z dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi zahraničními klienty několika vybraných pražských klinik.
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.