Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie značky Ceresit
Wachalová, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii značky Ceresit a její produktové řady STOP Vlhkosti. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a strategie a zabývá se jednotlivými kroky procesu marketingového řízení. Dále je představena společnost Henkel, značka Ceresit STOP Vlhkosti a její produktové portfolio. Praktická část se věnuje analýze vnitřního a vnějšího okolí, primárně se však zaměřuje na jednotlivé prvky marketingového mixu značky Ceresit STOP Vlhkosti. Z pohledu metodologie je práce založena zejména na terénním výzkumu a obsahové analýze. Klíčové výstupy výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z výzkumu.
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik
Wachalová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky českých cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik a komparací jejich jednotlivých nabídek. V první kapitole jsou definovány pojmy související s danou problematikou. Dále jsou popsány faktory ovlivňující cestovní ruch a konkrétní předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu subregionu Karibik. Praktická část se zabývá analýzou a následnou komparací nabídek vybraných českých cestovních kanceláří. Součástí práce je také vyhodnocení poptávky české klientely po zájezdech do Karibiku a její preference při výběru zahraniční exotické cesty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.