Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů
Pavlů, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena za pomocí strojového učení s učitelem. Po stažení jsou příspěvky očištěny, lemmatizovány a převedeny na vektor příznaků. Pro klasifikaci se využívá Stochastic Gradient Descent. Analyzovaná data jsou zobrazena jak ve formě diagramů, tak ve tvaru seznamu příspěvků. Systém poskytuje i automatické přiřazení kategorií příspěvkům pomocí stejného principu. Při přiřazení postojů systém dosahuje úspěšnosti okolo 75%. Při přiřazení kategorií je sice vysoká přesnost (kolem 80%), ale nízká preciznost, navrátovost a F1 score(20% - 30%). Proto se automaticky neprovádí. Přínosem systému je, dokáže automaticky sbírat data z různých zdrojů, ta analyzovat a přehledně zobrazit. Také poskytuje prostředky, jak manuálně měnit přířazené hodnocení/kategori, což při občasném zásahu uživatele povede k postupnému zlepšování charakteristik systému.
SW nástroj pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby
Pelikán, Martin ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je hledání a řešení problémů spojených s tvorbou aplikace pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby a její realizace. Dále jsou diskutovány také použitelné technologie, návrh webového rozhraní nebo rozvržení databáze. Kromě toho práce obsahuje návrhy algoritmů pro porovnávání tarifů v rámci vlastního či všech mobilních operátorů. Součástí dokumentu jsou též obrázky z vytvořené aplikace.
Marketingová strategie společnosti Telefónica O2
Bilavčík, Martin ; Doskočil, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků vyplněných respondenty z cílové populace. Obsahuje návrh kroků, které by měly firmě pomoci k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. V diplomové práci je dále obsažen souhrn informací o cílové populaci, využitelný společností Telefónica O2 pro další analýzy.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Measuring Market Power: The Czech Market of Mobile Operators
Kolomazníková, Barbora ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Hayat, Arshad (oponent)
Tato práce se zabývá měřením tržní síly. Jelikož je tržní síla významným faktorem určujícím povahu konkurenčních vztahů na trhu, její měření je důležitým aspektem zejména politiky ochrany hospodářské soutěže. Práce se zaměřuje na několik různých metod používaných k určení tržní síly. Mezi nejznámější patří Lernerův index a Herfindahlův- Hirschmanův index, které spadají do SCP metod. Další skupinou jsou NEIO modely, které poskytují empirickou analýzu příslušného trhu. K určení stupně tržní síly jsme vybrali trh českých mobilních operátorů. Použili jsme data tří největších českých operátorů (tj. O2, T-Mobile a Vodafone) z období 2000- 2013. Nejprve je využit model Röllera a Parkera (1997) k určení tržní struktury. Poté je aplikován Appelbaumův (1982) model, který určuje tržní sílu za použití dat na úrovni odvětví. Klíčová slova: tržní síla, tržní struktura, Lernerův index, konkurence, organizace trhů a odvětví, mobilní operátor, telekomunikace E-mail vedoucího: koubek@fsv.cuni.cz E-mail autora: barbora.kolomaznikova@centrum.cz 1
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Steklá, Kateřina ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretický blok nás seznamuje s kontextem reklamy a představuje nám charakteristiku reklamních sdělení a jazyku reklamního diskurzu. V centru pozornosti stojí část praktická, která se zabývá analýzou reklam mediální kampaně T-Mobile a ostatních operátorů publikovaných v televizi od ledna 2012 do května 2013. Práce sleduje charakteristické znaky reklam T-Mobile a zabývá se porovnáním komunikace T-Mobilu s ostatními operátory.
Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice
Kacvinský, Jan ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Zicha, Zbyněk (oponent)
Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice - Abstrakt Cílem bakalářské práce je vymezení pojmu konkurence, jejích typů a postižení její úlohy v tržní ekonomice. Konkurencí se zabývá první část práce, která je rozdělena do tří podkapitol, první popisuje dokonalou konkurenci, druhá konkurenci nedokonalou a její druhy. Třetí podkapitola první části je potom věnována regulaci trhu. Dále se práce zabývá nekalými obchodními praktikami, které jsou definovány ve druhé části. První podkapitola zde vymezuje agresivní obchodní praktiky, zkrátka co je, a co není povoleno dle zákona firmám při prodeji a prezentaci svých produktů a služeb. Druhá podkapitola popisuje konkrétní případy nekalých obchodních praktik se zaměřením na prohřešky českých mobilních operátorů. Ve třetí části jsou představeni tři hlavní poskytovatelé telekomunikačních služeb na českém trhu, a sice T- Mobile, O2 a Vodafone. Ve čtvrté části je zprvu zhodnocena aktuální situace na českém telekomunikačním trhu, další podkapitoly se potom věnují propojovacím poplatkům, dále je zmíněn roaming a jeho nedávné zrušení v zemích EU. Poté následují celoevropská srovnání cen za volání, SMS a mobilních dat. A konečně poslední dvě podkapitoly čtvrté části se zabývají konkrétními projevy konkurence na tuzemském trhu mobilních operátorů. Nejprve je...
Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů
Pavlů, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena za pomocí strojového učení s učitelem. Po stažení jsou příspěvky očištěny, lemmatizovány a převedeny na vektor příznaků. Pro klasifikaci se využívá Stochastic Gradient Descent. Analyzovaná data jsou zobrazena jak ve formě diagramů, tak ve tvaru seznamu příspěvků. Systém poskytuje i automatické přiřazení kategorií příspěvkům pomocí stejného principu. Při přiřazení postojů systém dosahuje úspěšnosti okolo 75%. Při přiřazení kategorií je sice vysoká přesnost (kolem 80%), ale nízká preciznost, navrátovost a F1 score(20% - 30%). Proto se automaticky neprovádí. Přínosem systému je, dokáže automaticky sbírat data z různých zdrojů, ta analyzovat a přehledně zobrazit. Také poskytuje prostředky, jak manuálně měnit přířazené hodnocení/kategori, což při občasném zásahu uživatele povede k postupnému zlepšování charakteristik systému.
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Steklá, Kateřina ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretický blok nás seznamuje s kontextem reklamy a představuje nám charakteristiku reklamních sdělení a jazyku reklamního diskurzu. V centru pozornosti stojí část praktická, která se zabývá analýzou reklam mediální kampaně T-Mobile a ostatních operátorů publikovaných v televizi od ledna 2012 do května 2013. Práce sleduje charakteristické znaky reklam T-Mobile a zabývá se porovnáním komunikace T-Mobilu s ostatními operátory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.