Název: Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Překlad názvu: The use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.
Autoři: Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internet; komunikace; mobilní operátor; nová média; sociální sítě; Vodafone; communication; Internet; mobile operator; new media; social network; Vodafone

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40226

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-473700


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet