Název: Postavení a úloha call center
Překlad názvu: Position and role of call centers
Autoři: Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Call centrum; Infolinka; komunikace se zákazníkem; mobilní operátor; mobilní služby; péče o zákazníky; samoobslužné kanály; servisně orientovaná architektura.; společnost T-Mobile; SWOT analýza; Call center; communication with customers; customer services; Infoline; mobile operator; mobile services; self-services channels; service oriented architecture.; SWOT analysis; T-Mobile company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6016

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-578563


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet