Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,934 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Experiential and Interpersonal Meanings in Product-Related Texts: Analysis of Online Shopping Websites Targeting Male and Female Customers
Dombajová, Helena ; Pípalová, Renata (vedoucí práce) ; Lancová, Klára (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá výběr významů v průvodních textech k produktům zveřejněných na e-shopech vybraných značek. Cílem práce je určit, které významy jsou komunikovány zákazníkům v souvislosti s nabízenými produkty a odhalit potenciální rozdíly v komunikaci se zákazníky mužského a ženského pohlaví. Pro splnění těchto cílů byl sestaven specializovaný korpus, který obsahuje texty devíti značek seskupených kolem tří typů produktů - sportovní obuvi, tělových mlék spolu s krémy a luxusních hodinek. Texty byly analyzovány s využitím Hallidayovy systémové funkční gramatiky (SFG) jako analytického rámce. Analyzovány byly dva typy významů, zkušenostní a vybrané interpersonální významy, přičemž první z nich byl těžištěm analýzy a druhý hrál doplňkovou roli. Zjištění byla usouvztažněna s informacemi o identitě značky, aby bylo možné nabídnout funkční vysvětlení zjištěných vzorců. Výsledky naznačují úzké propojení mezi výběrem zkušenostních a interpersonálních významů a charakteristikami identity značky. Studie dále identifikuje subžánry zkoumaných textů, jakož i komunikační strategie specifické pro jednotlivá pohlaví, které souvisejí s prezentovanou image značky, zobrazováním kladných vlastností produktů a cílením na zákazníky. Tato práce rovněž nastiňuje pozorovanou strategii genderového cílení v souvislosti s...
Jewellery as a gift: sales talk as a tool of ethnographic analysis of gift-giving
Tomoryová, Veronika ; Abu Ghosh, Yasar (vedoucí práce) ; Sosna, Daniel (oponent)
Diplomová práca je založená na výskume prevedenom v predajni luxusnej bižutérie v Prahe. Na základe rozhovorov, ktoré prebiehajú medzi predajcami a zákazníkmi pri výbere darov, analyzuje kultúru darovania luxusných materiálnych predmetov pri plnení tradičných spoločenských povinností, ako sú oslavy narodenín, Vianoc alebo výročí. Práca sa taktiež venuje vytváraniu luxusu v tejto predajni, kde zamestnanci, ich služby a marketing firmy využívajú na predaj komodít atribúty daru. Na príkladoch konkrétnych situácií je ukázané, ako sa komoditám pridáva pozlátka vlastností daru v snahe urobiť komoditnú výmenu osobnejšou, a tým aj lepšie profitujúcou. V predajni šperkov dochádza k hybridizácii daru a komodity, ktorej aktívnymi tvorcami sú jednak predajcovia a marketing výrobcu a jednak aj zákazníci. Príklady rozhovorov pri výbere daru poskytujú náhľad do sociálneho, ekonomického a osobného rozmeru darovania a taktiež do typológie povahy daru, príležitosti darovania a vzťahu medzi darcom a príjemcom. Kľúčové slová ekonomika daru, dar, komodita, spotrebiteľský výskum, marketing
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Novohradský, Michal ; Michna, Dennis (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybrané společnosti, kterou je marketingová agentura. V první, teoretické oblasti práce jsou vysvětleny jednotlivá teoretická východiska vztahující se k marketingu a komunikačnímu mixu. Druhá oblast práce se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti spolu s provedením výzkumné části, která se skládá z polostrukturovaného rozhovoru a benchmarkingu konkurence. Na základě získaných výsledků v rámci analytické části jsou poté představeny návrhy řešení vedoucí ke zlepšení komunikačního mixu marketingové agentury dle stanovených cílů.
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Senzorický marketing při interiérovém designu
Hrušková, Eliška ; Zimmermann, Miloslav (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá využití senzorického marketingu v interiérovém designu. V teoretické části jsou představeny základní koncepty senzorického marketingu a procesu marketingového výzkumu. Senzorický marketing posiluje zákaznický zážitek, ovlivňuje nákupní chování a zapamatovatelnost značky. Pozitivní výsledky aplikace senzorického marketingu v kavárnách jsou potvrzeny analýzou dat získaných z dotazníků. Bylo například zjištěno, že ač v prostorech nebyla příliš znatelná vůně kávy, většina respondentů si kávu objednala, což mohlo být způsobeno právě olfaktorickým marketingem na podvědomé bázi. Výrazné dekorativní prvky také zaujaly respondenty a podpořily lepší zapamatovatelnost značky. Preference respondentů ve většině případů odpovídaly teoretickým předpokladům. Práce porovnávala preference a pocity respondentů s objektivními daty z výzkumného dotazníku. Na závěr byly výsledky prezentovány a diskutovány.
Webová platforma pro online marketing
Křivánek, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na celý proces vývoje webové aplikace pro podporu propojení tvůrců uživatelsky generovaného obsahu s manažery online marketingu firem. Toto marketingové odvětví je v České republice velice nové a tak ještě neexistují platformy, které by navázání kontaktu mezi zmíněnými účastníky zjednodušovaly. Proces vývoje začíná pečlivým sběrem a analýzou požadavků potenciálních uživatelů tohoto nového systému. Na základě sesbíraných požadavků je následně navržena architektura systému s využitím moderních technologií. Pro vývoj systému byl zvolen backend ve formě REST API, které je naprogramováno pomocí Python frameworku FastAPI. Dále je využit framework Vue na klientské straně. Pro uchování dat jsou použity databáze MySQL, MongoDB a cloudové úložiště. Po výběru konkrétních technologií je dále popsána implementace celého systému a také jak bylo prováděno testování celé aplikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní kavárny
Vodehnalová, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro kavárenské zařízení Kavárna v parku. Zabývá se marketingovou komunikací zejména oblastí podpory prodeje a reklamy. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, včetně marketingové komunikace, nástrojů reklamy a podpory prodeje, chování zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na popsání současného stavu marketingové komunikace, zkoumání zákaznických preferencí a konkurenčního prostředí. Návrhová část práce zahrnuje konkrétní doporučení vlastních návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku, přičemž tato doporučení vycházejí z analýzy podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,934 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.