Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,871 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
Sociální sítě z pohledu vybraných generací
PEŠTA, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na generace Y a Z a zkoumá hlavní rozdíly mezi nimi. Práce popisuje historii sociálních sítí, nejpopulárnější sociální sítě, dvě vybrané generace a online marketing na sociálních sítí. Práce se dále zaměřuje na problémy spojené s používáním sociálních sítí, online marketingem a změn v chování lidí v online prostředí. K prozkoumání vlivu sociálních sítí na generace Y a Z byl využit anonymní dotazníky a polostrukturované rozhovory s otevřenými otázkami. Výsledky získané z těchto dotazníků a rozhovorů byly vyhodnoceny a v závěru práce byly navrhnuty, na základě výsledků, vhodné typy marketingové komunikace na sociálních sítí pro obě generace.
Marketingová mix minipivovaru Popelín
KOSMA, Arnošt
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy s odbytem a nemusí investovat do reklamy, protože se sem lidé rádi vrací. Největší nebezpečí pro pivovar Popelín a ostatní minipivovary představuje zdražení vstupů, zejména ceny energií.
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
Sales Promotion and Advertising of Company
Trebichalský, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the marketing communication in a specific company with a primary focus on sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. The analytical part introduces the company, the analysis of the current state of the company and its evaluation. The final part focuses on the suggestions for improving the marketing situation that result from the analytical part.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fialová, Karolína ; Uhlířová, Marika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti, která se zabývá zemědělskou výrobou. Marketingová komunikace ve společnosti není značně prosperující, proto na základě tohoto nedostatku analyzuji marketingovou komunikaci, pozornost budu klást i na reklamu a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu. V závěru této práce budou navrhnuta určitá řešení, která by vedla k navázání bližšího vztahu se zákazníky a s veřejností obce.
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,871 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.