Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,203 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Novohradský, Michal ; Michna, Dennis (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybrané společnosti, kterou je marketingová agentura. V první, teoretické oblasti práce jsou vysvětleny jednotlivá teoretická východiska vztahující se k marketingu a komunikačnímu mixu. Druhá oblast práce se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti spolu s provedením výzkumné části, která se skládá z polostrukturovaného rozhovoru a benchmarkingu konkurence. Na základě získaných výsledků v rámci analytické části jsou poté představeny návrhy řešení vedoucí ke zlepšení komunikačního mixu marketingové agentury dle stanovených cílů.
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Pokorný, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou v oblasti návrhu na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti za účelem rozšíření trhů. Je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretické definování jednotlivých pojmů a analýz. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, jak z vnějšího prostředí, tak vnitřního prostředí. Závěrečná část této práce je věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu vycházejících z analýz z předešlé části.
Podpora prodeje a reklama konkrétní autoškoly
Holbová, Daniela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci autoškoly se zaměřením na její reklamu a podporu prodeje. V teoretické části jsou definovány pojmy a metody související s marketingovým a komunikačním mixem, které jsou dále využity k analýze konkrétní autoškoly a její konkurence. V návrhové části jsou představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingové komunikace této autoškoly.
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou marketingové komunikace. V druhé části je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávající komunikace.
Návrh na změny marketingového mixu vybraného podniku
Wolfová, Sabina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Moje Cukrárna. Tento podnik se specializuje na výrobu a prodej italských produktů, jako jsou dezerty, dorty a zmrzliny. V teoretické části jsou probrány důležité analýzy a pojmy marketingu a marketingového mixu. Analytická část zhodnocuje současnou situaci provozovny pomocí analýz, také je v této části zahrnuto dotazníkové šetření, které zkoumá spokojenost B2C zákazníků na trhu. V návrhové části jsou zpracovány návrhy, které povedou ke zlepšení aktuálního marketingového mixu podniku.
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh marketingové komunikace pro rodinný podnik, který se zabývá prodejem tepelných a chladících zařízení. Impulsem pro rozvoj komunikace je navázání spolupráce s dodavatelem jako autorizovaný prodejní a servisní partner. Cílem je navrhnout marketingovou komunikaci, která bude vhodným základem jak pro analyzovanou společnost, tak i dodavatele. Na základě provedených analýz budou sestaveny návrhy, které respektují požadavky zadavatele.
Návrhy na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti
Machálková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii zkoumané společnosti a na návrhy změn, které povedou k jejímu zlepšení. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se za pomocí odborné literatury zaměřuje na oblast marketingu a marketingové strategie a dopomáhá k pochopení této problematiky. Následuje analytická část, která již pojednává o analýze současného stavu marketingové strategie konkrétní společnosti. Finální částí diplomové práce je část návrhová, ve které jsou navržena opatření vycházející ze zjištěných informací v analytické části a která v praxi povedou ke zlepšení současné marketingové strategie zkoumané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,203 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.