Název: Návrh na změny marketingového mixu vybraného podniku
Překlad názvu: Proposal for Changes in the Marketing Mix of the Selected Company
Autoři: Wolfová, Sabina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; procesy; propagace; internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; procesy; propagace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248484

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618983


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet