Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitoring imidazolů ve vybraných druzích nápojů
Procházková, Martina
Diplomová práce Monitoring imidazolů ve vybraných druzích nápojů je zaměřena na detekci imidazolů v nápojích pomocí vysokoúčinné kapalinové chromatografie s použitím hmotnostního spektrometru (HPLC-MS/MS). Detekovanými imidazoly byly 2-methylimidazol, 4-methylimidazol a 2-acetyl-4(5)-(1,2,3,4-tetrahydroxybutyl)-imidazol. V teoretické části je popsaný vznik imidazolů, jejich výskyt a vliv na zdraví člověka. Následně je v práci uvedena technologie výroby nápojů, ve kterých se imidazoly nacházejí. V praktické části je statisticky porovnána koncentrace imidazolů mezi jednotlivými druhy ve skupině tmavých piv, kolových nápojů, zrnkových káv a instantních káv. V závěru práce je stanovena závislost obsahu imidazolů na době pražení u zrnkové kávy Etiopie.
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní přístup spočívající ve využití nových motivů v komunikaci. Práce se popisuje teoretická východiska rebrandingu a možnosti jejich aplikace na specifický případ, kterým je obroda socialistické značky. V práci je dále popsána komunikační strategie Kofoly, na které jsou názorně ilustrovány inovativní přístupy v komunikaci. Součástí práce je také dotazníkové šetření zkoumající vnímání komunikačních sdělení Kofoly a jednotlivých elementů značky, které se v rámci rebrandingové procesu změnily. V závěru práce je k nalezení zhodnocení celého rebrandingového procesu a navazující komunikační strategie. Součástí závěru je také doporučení, s jakými prvky je vhodné v komunikaci značky nadále pokračovat. Toto doporučení je vytvořeno na základě již zmíněného dotazníkového šetření.
Analýza trhu kolových nápojů v ČR se zaměřením na značku Kofola
Kupka, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autor se v této diplomové práci zabývá analýzou trhu kolových nápojů na území České republiky, který se svou vnitřní podstatou výrazně odlišuje od standardu evropského trhů kolových nápojů. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat trh kolových nápojů v České republice, identifikovat profily spotřebitelů předních značek kolových nápojů a zhodnotit spotřebitelské vnímání těchto značek. Dílčím cílem diplomové práce je porovnat podvědomé a skutečné chuťové preference a identifikovat rozpoznatelnost chutí jednotlivých testovaných kolových nápojů s částečným zaměřením na nápoj značky Kofola. K naplnění stanovených cílů autor využívá studie dat výzkumné agentury ACNielsen, analýzy dat výzkumného projektu MML-TGI, vlastního dotazníkového šetření spotřebitelů a slepého testu.
Význam kofeinových nápojů v pitném režimu studentů JU
TYLOVÁ, Kristýna
Tímto výzkumem bylo zjištěno, že nejčastěji konzumovaným kofeinovým nápojem u studentů (mužů) JU je čaj, a kofeinové nápoje jsou nejčastěji konzumovány pro jejich chuť. Zpracováním výsledků výzkumu je rovněž zjištěno, že kofeinové nápoje nemají vysoké zastoupení v pitném režimu respondentů.
Užívání kofeinu u žáků druhého stupně základní školy ve Vodňanech.
ŠMIDMAJEROVÁ, Edita
Tato bakalářská práce se zabývá užíváním kofeinových nápojů u žáků na druhém stupni základní školy ve Vodňanech. V dnešní době začíná být u pubescentů nadměrná konzumace nápojů obsahujících kofein velký problém. Vybrala jsem si toto téma proto, abych zjistila, jak na tom žáci druhého stupně mé kmenové základní školy jsou. Práce se skládá z praktické a teoretické části. Teoretická část sestává ze třech hlavních kapitol. První kapitola popisuje pojem kofein, účinky kofeinu na lidský organismus a závislost na kofeinu. V druhé kapitole se zabývám produkty, které obsahují kofein. Podrobněji v kapitole rozebírám složení produktů a účinky na lidský organismus. Kapitola třetí je zaměřena na konzumaci kofeinových nápojů dětmi staršího školního věku. Zde charakterizuji děti staršího školního věku, zaměřuji se na jejich stravovací návyky, ať jsou vhodné, či nevhodné. Dále uvádím studie zaměřené na konzumaci kofeinu podle věkového rozdělení, od batolat, až po věk třinácti let. V praktické části mám uvedeny dva cíle. Jako první cíl jsem si zvolila zjistit, v jaké míře užívají žáci druhého stupně kofeinové nápoje. Mým druhým cílem bylo zjistit, při jakých příležitostech užívají žáci kofeinové nápoje. Dále jsem si určila dvě výzkumné otázky a dvě hypotézy. V první hypotéze jsem předpokládala, že žákyně druhého stupně základní školy užívají více kofeinových nápojů než žáci. Na základě vyhodnocení získaných dat se však ukázalo, že žákyně druhého stupně základní školy neužívají více kofeinových nápojů než žáci. V druhé hypotéze jsem předpokládala, že žáci druhého stupně základní školy užívají kofeinové nápoje, častěji přes týden než o víkendu. Ani toto se neprokázalo, neboť z dotazníkového šetření vyplynulo, že žáci nekonzumují kofeinové nápoje častěji přes týden než o víkendu. Tyto hypotézy jsem statisticky vyhodnotila pomocí testu chí kvadrát v programu Excel. V praktické části jsem také popsala metodiku práce. Realizace praktické části proběhla pomocí kvantitativní metodologie výzkumu formou vlastního dotazníku. Dotazník byl zcela anonymní a byl shodný jak pro dívky, tak pro chlapce. Byl tvořen 16 otázkami, které byly zaměřeny na konzumaci nápojů, které obsahují kofein. Dotazník byl tvořen z uzavřených, polozavřených a otevřených otázek. Sběr dat probíhal na základní škole ve Vodňanech. Zde se výzkumu podrobili žáci sedmé, osmé a deváté třídy ve věku od 12 do 15 let. Rozdáno bylo 80 dotazníků, z toho návratnost byla 100%, neboť byl rozdán ve vyučovací hodině za přítomnosti učitele. Z výsledků šetření vyplynulo, že nejvíce oblíbený kofeinový nápoj, mezi žáky, je kolový. Největší podíl žáků vypije tohoto nápoje 0,5 l za den. Mezi nejoblíbenější značky kofeinových nápojů patří Coca-Cola, Kofola, Monster a Red Bull. Žáci nejčastěji konzumují kofeinové nápoje o víkendu ve společnosti svých přátel, či v kruhu rodinném. Má práce by mohla sloužit jako zdroj informací pro širokou veřejnost, či jako podklad pro další studium studentům, kteří se zabývají problematikou o kofeinu.
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Nováčková, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů, jako jsou spotřebitelské chování, rozhodovací proces, jeho druhy, faktory a modely, výzkum trhu, analýza dat. Charakteristika společností, stanovení hypotéz, samotný výzkum, jeho vyhodnocení a doporučení jsou obsahem části analytické.
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.