Název: Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Překlad názvu: Consumer behaviour on the czech market of cola beverages with focus on three most popular brands
Autoři: Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kolové nápoje; marketingový výzkum; nealkoholické nápoje; rozhodování spotřebitele; spotřební chování; cola beverages; consumer behaviour; consumer decision making; marketing research; non-alcoholic beverages

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet