Název: Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Překlad názvu: The purchase decision on cole beverage market in Czech republic
Autoři: Nováčková, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kolové nápoje; preference spotřebitele; rozhodování; spotřebitel; spotřebitelské rozhodování; výzkum; cole drinks; consumer; consumer behaviour; consumer preferences; decision; research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113602


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet