Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIME
Soukup, Richard ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Influencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...
Reprezentace těla a poruchy příjmu potravy v komunikační strategii českých influencerek
Řezáčová, Natálie ; Heřmanová, Marie (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
1 Abstrakt Tato diplomová práce si klade za cíl nahlédnout do každodenní praxe českých influencerek působících na sociální síti Instagram. Jejím cílem je zjistit, jak přistupují k tématům, která mohou mít vliv na vznik a rozvoj určité formy poruchy příjmu potravy na straně jejich publika. Práce si také klade za cíl zjistit, jak české influencerky nahlíží na regulaci sociálních sítí, kdo by dle nich měl komunikovat odborná témata a také jakým způsobem. V neposlední řadě je cílem práce zjistit, zda si jsou influencerky vědomy vlivu, který díky své aktivitě na těchto platformách v průběhu svého působení získaly, a jak jej v praxi využívají. Text práce je členěn do tří částí. První z nich je věnována současnému stavu poznání. Skládá se z několika kapitol, které se věnují rešerši publikací zabývajících se problematikou influencerů, sociálních sítí ve spojitosti s poruchami příjmu potravy a také současné regulaci těchto platforem. V druhé části je představena metodologie výzkumu, který je stavěn na metodě zakotvené teorie. Blíže je zde také popsána metoda sběru dat prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru. Ve třetí, empirické části práce jsou pak analyzovány samotné rozhovory. Výroky z těchto rozhovorů jsou umístěny do kontextu současného poznání. Ty, které se pak týkají konkrétně poruch příjmu potravy jsou...
Zapojení influencerů do českých prezidentských kampaní 2023 z pohledu politické komunikace
Floriánová, Eliška ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá zapojení influencerů do českých prezidentských kampaní v roce 2023 z perspektivy politické komunikace. Analyzuje fenomén angažovanosti influencerů v politických kampaních prostřednictvím sdíleného obsahu na sociálních sítích. Teoretická část práce analyzuje současnou problematiku sociálních sítí a úspěšných tvůrců, influencerů, kteří na nich působí a mají schopnost ovlivňovat názory i postoje svých sledujících. Práce se opírá o koncept celebritizace politiky, který se zabývá procesem, kdy si politici adoptují komunikační strategie a prvky spojené s celebritami a zábavním průmyslem, aby získali větší pozornost veřejnosti. Součástí teorie celebritizace politiky je nicméně i vstupování celebrit do politiky, což bude důkladně rozebráno v teoretické části. Výzkum je uskutečněn pomocí dvou kvantitativních metod, a to obsahové analýzy a dotazníkového šetření. Pomocí využití výzkumných metod budou zodpovězeny výzkumné otázky, které zkoumají nejčastější formy a způsoby zapojení influencerů do politických kampaní během voleb. Výzkum objasní roli influencerů v současné politické komunikaci a jejich míru schopnosti ovlivňovat politické preference voličů.
Význam autenticity v influencer marketingu v oboru gastronomie
Čapková, Ema ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
S rostoucí potřebou odlišení na trhu se firmy čím dál více obrací k influencerům, aby zaujaly potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli autenticity v influencer marketingových kampaních v gastronomii. V práci je nejprve vybudován teoretický základ, kde jsou definovány pojmy influencer marketing, autenticita a její vliv na chování spotřebitelů. Pro zodpovězení výzkumné otázky, zda autenticita hraje roli v úspěšnosti marketingových kampaní v oboru gastronomie, byl proveden smíšený výzkum zahrnující kvalitativní analýzu sociálních sítí a kvantitativní dotazníkové šetření. V praktické části práce jsou zkoumány dvě konkrétní kampaně: spolupráce šéfkuchaře Přemka Forejta s McDonald's a youtuberské dvojice Kluci z Prahy se službou Wolt. Analýza sociálních sítí, konkrétně YouTube a Instagram, kde byly kampaně primárně komunikovány, a následné dotazníkové šetření odhalily, že autenticita má význam pro úspěšnost kampaní v gastronomii. Autentická komunikace byla spojena s pozitivním přijetím publika, zatímco neautentický přístup měl za následek negativní reakce. Vzhledem ke komplexnosti problematiky práce neposkytuje generalizovatelné výsledky, může však sloužit jako základ pro budoucí studie, které by mohly koncept autenticity a jeho vliv na spotřebitelské chování prozkoumat důkladněji...
Sdílení dětí na internetu z pohledu českých dětských influencerů a jejich rodičů
Pospíšilová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Diplomová práce "Sdílení dětí na internetu z pohledu českých dětských influencerů a jejich rodičů" si klade za cíl zmapovat fenomén dětského influencerství v České republice. Kombinuje teoretický přístup s výzkumným šetřením na základě individuálních rozhovorů s dětskými influencery a jejich rodiči. Data získaná z rozhovorů jsou analyzována pomocí metody otevřeného kódování. Klíčovými oblastmi výzkumu jsou zejména otázky etiky, soukromí, digitální stopy spojené se sdílením dětí na internetu, ale i pozitivní aspekty této věci, jako je rozvoj kreativity a komunikačních dovedností dětí vystupujících na sociálních sítích. Práce se také dotýká tématu sharenting a jeho dopadů na soukromí a bezpečnost dětí online, stejně tak jako právních a etických rámců ochrany dětí na internetu. Zdůrazněna je zde potřeba vzdělávání dětí i rodičů v oblasti digitální gramotnosti a nutná opatření pro zajištění bezpečnějšího digitálního prostředí nejen pro děti. Závěry práce nabízejí ucelený pohled na problematiku tuzemského dětského influencerství a nabízí cenné postřehy pro rodiče, odborníky pracující s dětmi, ale i širší veřejnost zajímající se o otázky digitálního věku.
Komparace strategií značek T-Mobile, Vodafone a O2: účinnost komunikace a adaptace trendů oslovujích Generaci Z
Sedláčková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Telekomunikační technologie nás obklopují každý den. Generace Z společně s Mileniály jsou tzv. digitálními domorodci a aktuálně tvoří nejsilnější přímou i nepřímou kupní sílu. Firmy tak ve velkém přesunuly svou komunikaci do digitálního prostoru se snahou účinně zacílit a oslovit právě tyto věkové kategorie. Tato bakalářská práce porovnává strategie komunikace telekomunikačních značek T-Mobile, O2 a Vodafone na platformách sociálních sítí, specificky na Facebooku, Instagramu a TikToku. Zaměřuje se na především na účinnost komunikace a schopnost adaptace trendů oslovujících Generaci Z. V teoretické části práce jsou představeny a vysvětleny základní pojmy jako Generace Z, trendy, sociální sítě či influencer marketing, které jsou pro tuto práci klíčové. V metodologické části autorka představuje čtyři stanovené výzkumné otázky, na které odpovídá v závěru této práce. Výzkumná část této práce je rozdělena do dvou částí - analýza komunikace telekomunikačních značek na zvolených platformách sociálních sítí, která byla zaměřena na časové období od 1. srpna 2023 do 29. února 2024, a kvantitativní dotazníkové šetření. Z výzkumné části této bakalářské práce vyplývá, že značka T-Mobile si vedla nejlépe nejen v cílení obsahu, ale i v otázce skutečného oslovení příslušníků Generace Z svou komunikací na sociálních...
Experiment Influencer
Urbanová, Nikol ; Trnková, Barbora (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se věnuji problematice fungování sociálních sítí a rychlé transformace běžných uživatelů v influencery. Součástí práce je dokumentace procesu, v rámci kterého budu aktivní na české influencerské scéně, přičemž v interakcích rozvádím otázky epigonství, pastiše nebo apropriace. Výstupem projektu je online identita prezentovaná na sociálních sítí a následně střihové video, které proces dokumentuje. Zabývám se v rámci rešerší žánry pseudodokumentu, mockumentu a manipluativních algoritmicky řízených narativů.
Anglicismy v projevech influencerů v oblasti životního stylu
Pospíšilová, Alžběta ; Sojka, Pavel (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá anglicismy užívané českými influencery v oblasti životního stylu. Dělí se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje vliv angličtiny na češtinu a adaptace anglicismů v rovině hláskové, morfologické a slovotvorné. Dále charakterizuje komunitu influencerů a oblast životního stylu. Praktická část analyzuje shromážděné anglicismy. Pozornost je zaměřena hlavně na jednotlivé adaptační principy. Lexikální materiál pro praktickou část byl čerpán ze sociálních sítí YouTube a Tiktok. Všechny použité příspěvky byly publikovány v letech 2023 a 2024, jedná se tedy o data aktuální. Součástí práce je i slovník všech zkoumaných anglicismů.
Využití influencerů v destinačním marketingu
BURIÁNKOVÁ, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na využití influencerů jako klíčového prvku v marketingu destinace Vltavotýnsko. Teoretická část práce se zabývá oblastmi cestovního ruchu, sociálních sítí a témat souvisejících s influencer marketingem. Praktická část se opírá o analýzu dat získaných pomocí pozorování, řízených rozhovorů a focus group. Na základě těchto poznatků jsou vypracována doporučení pro spolupráci s regionálními influencery, která mohou destinaci posílit při navazování kontaktů s těmito osobnostmi na sociálních sítích.
Návrh na zlepšení marketingového mixu internetového obchodu
Roztočilová, Zuzana ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti About You GmbH. První část práce obsahuje teoretický popis důležitých pojmů z marketingu a vybraných analýz. Následuje analytická část práce, která obsahuje představení společnosti, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí a následně vyhodnocuje dotazníkové šetření aplikované na zákazníky z České republiky. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz a dotazníkového šetření uvedeny návrhy na případné zlepšení marketingového mixu a jejich analýza rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.