Název: Význam autenticity v influencer marketingu v oboru gastronomie
Překlad názvu: The importance of authenticity in influencer marketing in gastronomy
Autoři: Čapková, Ema ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: autenticita; Influencer; influencer marketing; kampaň; reakce; sociální sítě; spolupráce; úspěšnost; authenticity; campaign; collaboration; Influencer; influencer marketing; response; social media; success rate

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621671


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet