Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Kratochvílová, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje
Kunc, Martin ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Práce se věnuje vizuálnímu merchandisingu, který je jedním z nástrojů marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část má v prvé řadě za cíl tento pojem zařadit právě do kontextu marketingové komunikace v místě prodeje a následně ho definovat. Dále popisuje historii vizuálního merchandisingu a jeho cíle, základní principy a aspekty. Práce se zabývá také jednotlivými nástroji, kterými jsou aranžování zboží, figuríny, osvětlení, nápisy a navigace, výlohy, práce s materiály i využití barevnosti, kdy mapuje jejich dělení, užití v praxi a zároveň popisuje mechanismy v rozmístění zboží v prodejně. V praktické části dochází kanalýze vizuálního merchandisingu u dvou vybraných prodejen, kterými jsou Vans a Manufaktura. Autor tyto prodejny analyzuje, popisuje a porovnává s koncepty, které jsou popsány v teoretické kapitole. Součástí praktické části jsou také strukturované rozhovory se zástupci značek vybraných prodejen, které sloužily kzískání doplňujících informací k vizuálnímu merchandisingu analyzovaných maloobchodních jednotek. Hlavním cílem této práce je představit vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje, popsat jeho teoretické základy i prozkoumat jeho vliv na nákupní chování. Cílem je také zjistit, do jaké míry jsou teoretické koncepty dodržovány v praxi a...
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Indrová, Anna ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů marketingu a je využívána v mnoha odvětvích. Práce se zaměřuje na využití a roli gamifikace a herních principů přímo v místě prodeje, kde pomáhá značkám zaujmout zákazníky, navázat s nimi vztah a potenciálně tak naplnit jejich marketingové cíle. Cílem teoretické části práce je definovat pojmy potřebné pro praktickou část, dále zasadit gamifikaci do kontextu teorie her a herních principů a ty dále definovat. Práce shromažďuje teoretické informace a koncepty ke gamifikaci jako k in-store komunikačnímu nástroji a na jejich základě konstruuje strategii pro správnou implementaci gamifikace v místě prodeje. Praktická část práce se věnuje konkrétním případovým studiím aplikace herních prvků v in-store komunikaci, které jsou následně zhodnoceny na základě konceptů a kritérií definovaných v teoretické části práce.
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Kopáček, Jakub ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.