Název: In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Překlad názvu: The in-store communication of Tesco store Letňany
Autoři: Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hypermarket; in-store marketingová komunikace; marketing v místě prodeje; multisenzorický marketing; nákupní atmosféra; smyslový marketing; Tesco Letňany; trendy nákupního chování; zákazník; customer; hypermarket; in-store marketing communication; marketing at retail; multisensory marketing; shopper; shopping atmosphere; Tesco Letňany; trends in shopping behavior

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79943

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349590


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet