Název: In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Překlad názvu: Digitalization oriented in-store communication of perfume stores: Case study Notino
Autoři: Kratochvílová, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitalizace; in-store marketingová komunikace; marketing v místě prodeje; Notino; parfumerie; technologie; digitalization; in-store marketing communication; marketing at the point of sale; Notino; perfumeries; technologies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet