Název: Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Překlad názvu: The Use of gamification in the Field of In-store Marketing Communication
Autoři: Indrová, Anna ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gamifikace; herní mechaniky; hra; in-store; marketingová komunikace v místě prodeje; místo prodeje; typologie hráčů; game; game mechanics; Gamification; in-store; in-store marketing communication; player types; point of sale

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet