Název: In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
Překlad názvu: The in-store marketing communication focused on children applied to a retail chain store Albert
Autoři: Papoušková, Martina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: Albert; Dětský marketing; efektivita in-store marketingu; etika; impulzivní nakupování; in-store marketingová komunikace; marketing potravin; POP marketingová komunikace; Albert; Children marketing; effectivness of in-store marketing; ethics; food marketing; impulsive buying; in-store marketing communication; POP marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet