Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie a strategická analýza malé firmy
Maximova, Darja ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků.
Strategie podniku
Švirk, Martin ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu podniku YORK, spol. s r. o., tzn. externí a interní analýzu podniku. Na základě těchto analýz poté navrhnout strategii podniku a doporučení pro budoucí vývoj podniku. Diplomová práce je členěna na teoretickou, metodologickou a aplikační část. V první části práce jsou nejprve vysvětleny základní strategické pojmy. Poté jsou charakterizovány analýzy pro externí a interní prostředí podniku a metodologie pro tvorbu strategie. Následuje metodologie diplomové práce, kde je popsáno, jakými metodami pro analýzy a sběr dat se došlo k cíli práce. Poté navazuje aplikační část. Aplikační část práce nejprve obsahuje charakteristiku analyzované společnosti. Na společnosti YORK, spol. s r. o. je provedena analýza externího a interního prostředí. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Tyto faktory jsou pak zpracovány ve SWOT analýze, která syntetizuje získané poznatky ze zmíněných analýz. Na základě výstupů ze SWOT analýzy je formulována strategie a také doporučení pro YORK, spol. s r. o.
Analýza podnikového informačního systému ve vybrané společnosti
Pavlíková, Táňa ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza podnikového informačního systému zvolené společnosti, podniku střední velikosti působícího v oblasti stavebnictví. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. První celek je teoretickou částí a zahrnuje hlavní pojmy a problémy, které jsou následně rozpracovány v praktické části práce. Jednotlivé kapitoly teoretické části práce obsahují jak vymezení informačních systémů, základních pojmů v této oblasti, podnikových informačních systémů, procesů, které jsou s podnikovými informačními procesy spojeny, a také se strategickým řízením informačních procesů a informační strategií. Navazující praktická část práce popisuje zvolenou společnost. Cílem a výstupem praktické části je analýza informační strategie a stávající podoby informačního systému vybrané společnosti a jejich vyhodnocení.
Business Plan
Hrubý, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štofanová, Monika (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout hodnověrný dokument, na základe kterého by firma mohla komplexně vyhodnotit danou podnikatelskou příležitost a rozhodnout se o její přijetí či nepřijetí, případně podklad pro další analýzy. Za tímto účelem byl vytvořený podnikatelský plán dle aktuálních doporučení. Ve vybrané organizaci byly zpracované analýzy interního i externího prostředí, které poskytly informace potřebné k rozhodnutí.
Strategická analýza firmy RIO Media a. s.
Sláma, Jan ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení strategické analýzy firmy RIO Media, a.s. Analýza je provedena za období 2011-2015 s přihlédnutím k jiným obdobím, kde to je přínosné. Analýza je provedena skrze externí analýzu, obohacenou o interní vstupy. Samotná analýza je rozdělena na část zabývající se teoreticko-metodologickými východisky, kde objasňuji jednotlivé použité pojmy, metody a jejich užitou formu. Na ní navazuje část praktická, která navazuje na část předchozí a užívá tyto metody v praxi. Také analyzuje současné vývojové trendy a významné výstupy jsou zpracovány částečně ve SWOT analýze a v závěru práce. Přínosem práce je zjištění pozice firmy v rámci odvětví a doporučení pro další zlepšování této pozice.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Eischmannová, Tereza ; Svirák, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení finanční analýzy společnosti Kastek komponenty s. r. o. Teoretická část se skládá z definic, metod finanční analýzy a slouží jako teoretické východisko pro praktickou část diplomové práce. V praktické části diplomové práce je provedena interní, externí a finanční analýza. Z výsledků finanční analýzy jsou interpretovány návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Strategická analýza firmy Budějovický Budvar, n. p.
Wejskrab, Tomáš ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Předmětem této práce je zpracování strategické analýzy firmy Budějovický Budvar, n.p. Jejím cílem je zhodnocení dosavadního vývoje podniku, jeho současné pozice a následné sestavení vhodného strategického doporučení, které by pomohlo podniku k trvalému růstu a získání silnější pozice v pivovarnickém odvětví. V teoretické části je rozebrána problematika strategie, strategického řízení a základních metod potřebných k vypracování strategické analýzy. Poté byly v praktické části tyto metody použity v rámci externí analýzy, která se zabývá zhodnocením podnikového okolí a interní analýzy zaměřené na vnitřní prostředí podniku. Následně byla zpracována SWOT analýza, která spojuje informace získané hodnocením vnějšího a vnitřního prostředí. Na závěr práce je vytvořen návrh strategie v podobě strategického doporučení, které by mělo vést k dosažení ekonomického růstu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.