Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autocentrum VW-Group
Fuchs, Ondřej ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severní části pozemku. Je navrhován jako jedna budova, rozdělená na jednopatrový autoservis a showroom, který má dvě patra. Budovy vyhovují poţadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Volkswagen.
Rodinný dům s autoservisem v Humpolci
Melenovský, Jan ; Mizerová, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zpracována na téma rodinný dům s provozovnou. Jedná se o novostavbu izolovaného domu s plochou střešní konstrukcí ve městě Humpolec v ulici Větrná. Objekt je navržen jako třípodlažní částečně podsklepený rodinný dům pro čtyři osoby. Součástí objektu je garážové stání pro dva osobní automobily a konstrukce venkovní dřevěné terasy v prvním nadzemním podlaží. Na rodinný dům navazuje objekt provozovny, který je řešen jako autoservis. Objekt je určen pro mechanickou opravu osobních vozidel. Na budovu autoservisu navazuje odstavné parkoviště pro čtyři automobily. V projektu jsou použity nosné svislé konstrukce z keramického systému Porotherm, vodorovné nosné konstrukce tvoří předpjaté panely Spiroll a železobetonové desky.
Autoservis
Diatel, Bohumil ; Kozubíková, Ivana (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh autoservisu ve městě Brno – Horní Heršpice na ulici Železná. Budova je navržena jako čtyřpodlažní s plochou střechou kaskádovitého charakteru, která se bude částečně využívat jako terasa. Objekt je určen pro opravu nákladních vozů a autobusů. Nachází se zde také kanceláře, školicí místnost a přechodné ubytování pro řidiče. Nosná konstrukce budovy je tvořena železobetonovým prefabrikovaným skeletem, jehož vodorovná nosná konstrukce je tvořena železobetonovými předpjatými panely spiroll. Výplňové obvodové zdivo je navrženo z vápenopískových cihel systému Sendwix s vnějším zateplením. Parcela je rovinná. Součástí návrhu je tepelně technické posouzení, akustické posouzení a požárně bezpečnostní posouzení. Dále pět specializací – návrh železobetonového předpjatého průvlaku, návrh ocelového přístřešku, návrh založení stavby, návrh celkového tepelného výkonu budovy a návrh trasování kanalizace.
Návrh na rozšíření firmy o veřejnou čerpací stanici pohonných hmot
Holcmanová, Eva ; Ing.Jaroslav Vala (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je sestavení návrhu podnikatelského plánu na rozšíření stávajícího autoservisu o veřejnou čerpací stanici pohonných hmot. Veřejná čerpací stanice pohonných hmot bude vybudována přímo v areálu autoservisu sídlícího v Jemnici, v okrese Žďár nad Sázavou. V teoretické části je všeobecně popsána podnikatelská činnost, možné formy podnikání a popis jednotlivých analýz použitých v této diplomové práci. V návrhové části je stručně popsán zkoumaný podnik, pro který bude výše zmíněný návrh podnikatelského záměru určen. V poslední části diplomové práce je na základě vypracovaných analýz sestaven samotný návrh výstavby veřejné čerpací stanice PHM včetně harmonogramu realizace.
Návrh nového autoservisu
Bejda, Vojtěch ; Neužil, Karel (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit návrh nového autoservisu v nové lokalitě na základě stávajících zkušeností firmy. První část této práce tvoří rozbor stávající situace firmy, analýza stávajícího provozu, ekonomický průzkum v nové lokalitě a stanovení strategie pro vybudování nového servisu. Další, technická část, je zaměřena přímo na návrh nového provozu na základě výsledků analýz z první části. Následuje ekonomické zhodnocení navržené varianty.
Novostavba autosalonu v Holešově
Olšáková, Klára ; Kolářová, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je vypracovat projektovou dokumentaci pro provádění novostavby autosalonu v Holešově. Novostavba je umístěna v katastrálním území Všetuly. Objekt je navržen jako dvoupodlažní, samostatně stojící, osazený na rovinatém pozemku. První podlaží lze rozdělit na showroom, technické a hygienické zázemí pro zaměstnance i zákazníky, a na autoservis. Ve druhém podlaží se nachází kanceláře, zasedací místnost, archiv a hygienické zázemí. Vstup do objektu je orientován ze severní strany objektu. Autosalon je založen na základových prefabrikovaných kalichových patkách provázaných pomocí prefabrikovaných železobetonových základových prahů. Nosný systém objektu tvoří prefabrikovaný železobetonový skelet. Jako výplňové zdivo jsou použity keramické tvárnice. Stropní konstrukce jsou řešeny jako předem předpjaté železobetonové panely. Jednotlivá podlaží spojuje jednoramenné prefabrikované železobetonové schodiště s mezipodestou, které se nachází uvnitř objektu. Zastřešení objektu je navrženo jako plochá vegetační extenzivní střecha. Objekt je zateplen deskami ze skelné minerální vlny a opláštěn pomocí systému provětrávané fasády s obkladem z bondových desek.
Diagnostika závad u automobilu
Potocký, Matej ; Klusáček, Stanislav (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá metódami diagnostiky závad elektronických systémov a spaľovacích motorov automobilov. V práci sú konfrontované výsledky a metódy zistenia závady štandardnými diagnostickými postupmi za použitia diagnostických zariadení a výsledky získané meraním viackanálovým osciloskopom. Ďalej sú v práci navrhnuté diagnostické postupy pre optimalizáciu časovej a finančnej náročnosti zistenia závad.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Balúch, Tomáš ; Pospíšil, Jaroslav (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním projektové dokumentace pro provedení stavby Autosalonu, sestávající z objektů SO 01 a SO 02. Objekty se nacházejí na parcele č.1333/21, v katastrálním území Bohunice. Jsou situovány na nezastavěném pozemku investora. Dopravní připojení zajištěno výjezdy z parkovišť na místní silniční komunikaci. Všechny inženýrské sítě technické infrastruktury jsou vedeny v blízkosti pozemku. Návrh stavby respektuje územní plán obce i uliční zástavbu. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s aktuálním zněním platných zákonů, vyhlášek a norem. Projekt řeší stavbu, funkčně rozdělenou na objekty SO 01 a SO 02, které jsou provozně i stavebně spojené. Konstrukce objektů jsou vzájemně staticky nezávislé. Objekt SO 01 s galerií slouží pro výstavní účely s kapacitou 8 vystavovaných automobilů. Dále se v objektu nachází administrativní část, čekárny pro zákazníky, zázemí pro zaměstnance autosalonu a sklad. V objektu SO 02 je umístěn autoservis. Dále objekt zahrnuje zázemí pro zaměstnance, dílnu, předávací místnost, ruční myčku a technickou místnost. Stavba je navržena ze sloupového konstrukčního systému s železobetonovými sloupy, patkami, samonosnou základovou deskou a bezprůvlakovou stropní deskou nad 1.NP autosalonu. Zastřešení objektů je řešeno plochými střechami s ocelovou nosnou konstrukcí. Půdorysné rozměry autosalonu jsou 41x18 m. Obvod z převážné většiny tvoří lehký obvodový plášť. Zděná část obvodové konstrukce je vyzděna z kusových keramických tvarovek tloušťky 250 mm, zateplena deskami z minerální vlny s provětrávaným obvodovým pláštěm z vláknocementových desek. Objekt SO 02 hmotově vystupuje z objektu prvního. Půdorysně odpovídá rozměrům 31x28 m. Obvodový plášť objektu autoservisu je řešen formou montovaných sandwich panelů s jádrem z materiálu PIR.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.