Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.
Pricing in the Airline Industry
Kašpar, Petr ; Vacek, Pavel (vedoucí práce) ; Klinger, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je představit model nízkorozpočtových aerolinek a koncept predátorské cenotvorby společně s jejich základními prvky. Pro dobré porozumění tématu práce představuje základní podmínky, které musí být splněny, aby byla cenotvorba klasifikována jako predátorská, a dále prostředky, jakými je splnění těchto podmínek testováno. Teoretický základ je nadále analyzován v přehledu šesti antitrustových politik zabývajících se právě predátorskou cenotvorbou. Pro demonstrování toho, jaký přístup je věnován obviněním z predátorské cenotvorby v praxi, práce přezkoumává dva predátorské případy z průmyslu letecké dopravy. JEL klasifikace K21, L41, L93 Klíčová slova antitrust, predátorská cenotvorba, nízkorozpočtové aerolinky Email autora mail@petrkaspar.net Email vedoucího práce vacek@fsv.cuni.cz
Fundamentální analýza společnosti Turkish Airlines
Popova, Elizaveta ; Cibulka, Jakub (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je provést fundamentální analýzu akcií turecké společnosti Turkish Airlines a zjistit, jestli jsou akcie letecké společnosti správně oceněny a zda se vyplatí do nich investovat. Danou společnost jsem vybrala z důvodu využívání jejích služeb. Práce začíná globální analýzou, dále je provedená odvětvová analýza a na závěr analýza firemní. Práce je koncipována tak, že na začátku každé kapitoly je uvedena teorie a ihned poté je přistoupeno k praktické části. Výsledkem práce je rozbor leteckého odvětví a odhalení faktorů ovlivňujících jeho rozvoj. Je zhodnocena situace ve zkoumané zemi a její souvislost s vývojem Turkish Airlines. Přínosem je investiční doporučení.
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Kusch, Katharina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
The purpose of this paper is to assess consumer behavior in the airline industry from a perspective beyond the effects of price discrimination. First the consequences of dynamic pricing will be assessed before looking at the role of social media and offline social influences, consumer satisfaction and airline equilibrium networks and their effects on consumer loyalty. Final implications on aviation revenue management will be drawn.
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Konvalinka, Michal (oponent)
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.
Finanční analýza společnosti Deutsche Lufthansa AG
Papajíková, Karolína ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Cílem této práce je posouzení finančního zdraví společnosti Deutsche Lufthansa AG prostřednictvím horizontální a vertikální analýzy a vybraných poměrových ukazatelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou popsány použité metody a jednotlivé ukazatele. Rozebrána jsou také specifika odvětví a rizika, kterým v rámci něj společnost čelí. Poté je představena samotná společnost Deutsche Lufthansa AG a popsány její účetní metody. V praktické části této bakalářské práce je provedena finanční analýza aplikací ukazatelů popsaných v části teoretické a jsou okomentovány jak výsledky, tak faktory, které na ně měly zásadní vliv.
Finanční Analýza a Ohodnocení Společnosti Lufthansa
Hamacek, Michaela Maria ; Brůna, Karel (vedoucí práce) ; Pour, Jiří (oponent)
Tato práce si klade za cíl poskytnout investorům a stakeholderům návod, jak spočítat fundamentální hodnotu společnosti a jejích akcií s cílem provést investiční rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že tržní ceny akcií jsou ovlivněny mnoha událostmi, zřídka reflektují skutečnou hodnotu společnosti. V předkládané práci byla analyzována německá letecká společnost Lufthansa. Před vlastním ohodnocením společnosti za použití metody diskontovaného cash flow pomocí tří scénářů je provedena strategická finanční a poměrová analýza. Analýza odhalila možné podhodnocení společnosti, tudíž je doporučena koupě akcií Lufthansy.
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.
Letecká doprava a marketing na sociálních médiích
Cmuntová, Eva ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá leteckou dopravou a její provázaností s marketingem na sociálních médiích. V rámci teoretické části nejdříve přibližuje specifika průmyslu, která ho předurčují pro využívání marketingu v jakékoli podobě. Následně jsou uvedeny definice a kategorizace sociálních médií včetně detailnějšího popisu čtyř, která budou součástí dalšího zkoumání. Nechybí ani obecné charakteristiky uživatelů, které je vhodné znát pro správnou segmentaci a vhodné zacílení. V praktické části se práce věnuje analýze využívanosti vybraných médií v marketingu některých evropských leteckých společností. Uvádí popularitu jednotlivých aerolinií a poté se blíže zabývá těmi nejoblíbenějšími s cílem odhalit příčiny jejich přízně. Jedna kapitola se poté zaměřuje na úspěšné virální kampaně a odvozuje doporučení pro jejich tvorbu. Závěrem je celá práce shrnuta včetně sumarizace výsledků analýzy a návrhů pro budoucí rozšíření tématu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.