Název: Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Překlad názvu: Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Autoři: Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Komunikační strategie; Letecké společnosti; Marketing; Marketingový mix; Nízkonákladové letecké společnosti; Airline Industry; Airlines; Low-Cost Carriers; Marketing; Marketing Communication Strategy; Marketing Mix; Network Carriers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48644

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201758


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet