Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Problems of PR Agencies
Prytoliuk, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
PR je záměrné, plánované a trvalé úsilí o vytvoření a posílení vzájemného porozumění mezi organizací a jejími klienty. Dnes je PR plnohodnotným institutem, který je základem jak teoretických, tak praktických perspektiv. Cílem této práce je prozkoumat problémy v činnosti PR agentura zároveň objevit hlavní problémy, které mohou existovat v praxi PR agentur a zkoumat tyto problémy v praktických aktivitách vybraných východoevropských a českých firem, odvodit závěry o tom, jak se porovnávají problémy v praxi východoevropských a českých společností a poskytnout firmám doporučení k minimalizaci negativních dopadů těchto problémů. Oba problémy byly v této práci zanalyzované: teoretická část připravuje základ pro praktický rozhovor s manažery vybraných firem, které poskytly komplexní obraz o tématu.
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Savić, Nataša ; Zlatić, Marija (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu. Výsledky ukazují, že existuje vztah mezi digitalizací zákazníků a vnímanou hodnotou luxusních značek. To dokládá, že luxusní značky jsou ovlivněny digitalizací svých zákazníků. Navíc vývoj "indexu luxusního nákupu" umožňuje ohodnocení jednotlivých zákazníků na základě jejich vnímání hodnoty luxusních značek. Závěry této práce jsou zvláště vhodné pro manažery a akademické pracovníky, neboť přinášejí strategické úvahy v současném kontextu správy luxusních značek.
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Nasanovich, Anastasiia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální publicita. Pro hlubší pochopení vnímání zákazníků značky Volkswagen po skandálu Dieselgate byla použita metoda hloubkového výzkumu. Na závěr jsou prezentovány diskuse, doporučení a omezení zjištění.
Crowdfundingová kampaň pro realitní startup
Čepelíková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá crowdfundingem z marketingového hlediska, jeho celkovým potenciálem a jeho využitím v oblasti nemovitostí. Cílem této práce je popsat a zhodnotit crowdfundingovou kampaň aplikovanou na existující realitní start-up se sídlem v Ženevě, ve Švýcarsku a navrhnout všechny kroky nutné k zahájení úspěšné crowdfundingové kampaně pro realitní projekt. Pro dosažení cíle se diplomová práce v první části zabývá sekundárním výzkumem, který předkládá obecné zhodnocení crowdfundingu a všech jeho typů, nové trendy a teoretický popis crowdfundingové kampaně. Práce dále představuje konkrétní realitní start-up s obchodní činností ve Francii a analýzu tohoto trhu. Primární výzkum této práce, provedený ve formě hloubkových rozhovorů, se zabývá otázkou, zda je equity crowdfunding aplikovaný na realitní projekty zajímavou příležitostí pro generaci mileniálů jakožto segment potenciálních investorů. Všechna zjištění sekundárního i primárního výzkumu jsou pak integrována do návrhu nové crowdfundingové kampaně pro zmíněný realitní start-up.
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Dolanská, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků je nezbytné, aby bylo možné provádět požadované změny a zlepšení. Široce používaný program pro analýzu webových stránek se nazývá Google Analytics. Je důležité porozumět specifickým informacím, které poskytuje služba Google Analytics a správně je využívat k tomu, aby byly prospěšné pro fungování webových stránek.
Idintifikace faktorů úspěchu českých značek
Tamchynová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Značka představuje jednu z cest, jak na silně konkurenčních trzích odlišit společnost od konkurence. Některé značky jsou úspěšné v budování vlastní značky, jiné bohužel ne. Hlavním cílem této diplomové práce je na vybraných českých značkách identifikovat faktory, díky nímž se značka stala úspěšnou na českém trhu. Úvod této práce je tvořen teoretickým rámcem, který vysvětluje pojmy značka, hodnota značky a identita značky. Následuje definice pojmu úspěšná značka tak, jak je to uvedeno v akademických zdrojích. Společnosti, které jsou analyzovány v dalších částech práce, jsou vybrány na základě dotazníkového šetření. V poslední části této diplomové práce, je aplikován Kapfererův model identity značky, díky němuž jsou na vybraných českých značkách identifikovány faktory úspěchu. V závěru této práce autorka popisuje silné aspekty jednotlivých značek.
komunikační strategie Olympique Lyonnais
Rey, Quentin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
1 vlastnosti fotbalového trhu 2 stratégie komunikace klubu Olympique Lyonnais 3. Široký pohled a řešení výzkumný otázky, závěr analýzy
Podnikání v Rusku
Yakubenko, Valeriya ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Cílem mého projektu je zjistit silné a slabé stránky podnikání v Rusku, a tudíž přehled ekonomiky země jako celku. Prozkoumat možné způsoby rozvoje Ruské federace a podmínky pro zdravé fungování ekonomiky. Ve své bakalářské práci jsem dospěla ke zjištění, že podnikání v Rusku se v posledních letech zlepšilo, ale hospodářství stále má řadu nevýhod a že jsou potřebné strukturální reformy k překonání těchto problémů a k podpoře hospodářského růstu v zemi
Rozdíly mezi pohlavími jako reakce na prodejní pobídky
Solilyak, Maryna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
V dnesní dobe, kdy je v regálech obchodu stale více a více podobnych produktu stejného typu, se nákupní rozhodování pro spotřebitele komplikují. Napříč tomuto se výrobco domnívají, že jedním z nejefektivnějších způsobů jak své výrobky odlišit od konkurence, jsou prodejní pobídky (napřiklad slevové akce, ochutnávky, dárky ke koupi, apod). Každý spotřebitel je avšak jiný a proto také každý na pobídky reaguje jinak. Úspěch pobídek je odvislý od hloubky chápání chování zákazníků. Pro úspěšnou komunikační kampaň, je potřeba aby marketéři správně zvolili kanály pro komunikaci s cílovými zákazníky. V této studii se zaměříme na rozdíly v nákupním chování zákazníků podle pohlaví. V neposlední řadě budeme zkoumat rozdílné reakce mužů a žen na prodejní pobídky.
Car Sharing as a Potential for Development of Individual Transport in Czech Republic
Husnajová, Nicol ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá unikátnym nápadom zdieľania automobilov, ktorý sa nazýva carsharing. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickú a praktickú. Teoretická časť popisuje základnú koncepciu zdieľania automobilov ako koncept nového vývoja životného štýlu, ktorý je už dlhodobo rozšírený vo svete. Zdieľanie automobilov je popisované ako zdroj ekologickej a pohodlnej možnosti dopravovania sa z miesta na miesto. Táto práca zahŕňa históriu, organizácie zabývajúce sa týmto zdieľaním ako súčasť rôznych foriem zdieľania automobilov. Takisto zahŕňa prínosy a dopady na životné prostredie, ktoré sú spojené s týmto vynálezom. Popisuje pohľad na tento pojem v rôznych krajinách v Európe, ako aj v Spojených štátoch amerických. Dôraz je neskôr kladený na situáciu v Českej republike, konkrétne na prvú carsharingovú spoločnosť Autonapúl, ktorá funguje na trhu už 13 rokov. Praktická časť približuje situáciu na českom trhu, zobrazuje zoznam poskytovateľov carsharingových služieb a zameriava sa na situáciu v hlavnom meste, Prahe. Empirický výskum, ktorý zahŕňa dotazník adresovaný užívateľom Autonapúl je podkladom pre navrhnutie novej marketingovej strategie pre najstaršiu pôsobiacu carsharingovu spoločnosť v Čechách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.