Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zavádění etické výchovy do školního kurikula
Volfová, Lenka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
V teoretické části se věnuji problematice zavádění relativně nového vzdělávacího oboru etická výchova do vzdělávání. Zdůrazňuji klíčový význam etiky ve společnosti a popisuji charakteristiku předmětu etická výchova. Zabývám se manažerskými procesy řízení změny školního kurikula. Výzkumné šetření je zaměřeno na překážky zavádění etické výchovy do školního vzdělávání. Výstupem výzkumného šetření je identifikace překážek. Výstupem bakalářské práce je modelový postup implementace etické výchovy do školního kurikula na základě zobecnění dat a zkušeností, získaných v rámci dotazníkového šetření a návrhy k překonání překážek. KLÍČOVÁ SLOVA: Globalizace, společenské klima, klima školy, řízení změny, styly vedení, implementace změny.
Elektronická dokumentace v současné rehabilitaci
Povolná, Šárka ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Vachek, Stanislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zavádění informačních systémů sloužících k elektronické dokumentaci ve zdravotnictví, konkrétně v rehabilitaci. V teoretické části je popsána samotná podstata a význam změn v systému managementu, rozdělení změn, co změny ovlivňuje a jak změny ovlivňují okolí, klíčové kroky i modely řízení změny. V druhé části je nastíněna problematika elektronické dokumentace a informačních systémů v ČR. Praktická část je zaměřena na zavádění informačního systému v Rehabilitačním ústavu Kladruby. Použitím kvalitativní metody výzkumu byly provedeny rozhovory se zaměstnanci rehabilitačního oddělení. Výstupem výzkumu je zjištění výhod a nevýhod zavedení informačního systému, postojů respondentů k samotné implementaci a dále doporučení na změny (zefektivnění, optimalizaci, apod.) informačního systému. V druhé části diplomové práce je popsána zpětná vazba čtyř rehabilitačních zařízení v USA, které již mají dlouhodobé zkušenosti s implementací informačních systémů, a porovnání zkušeností respondentů z USA a ČR. Klíčová slova: řízení změny, informační systém, rehabilitace, elektronická dokumentace
Změna systému práce anesteziologického týmu
Pytel, Mario ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Drábková, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem nového systému práce při podávání anestezie v České republice a zároveň zkoumá názor anesteziologických sester na tyto změny v dotazníkovém šetření kvantitativního výzkumu. V práci se navrhuje navýšení kompetencí pro nelékařský zdravotnický personál při vedení anestezie. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou popsány různé kontexty řešené problematiky (historie oboru, teorie zavádění změny, popis současné situace v oboru, srovnání se zahraničím, legislativa) a jejich vzájemná souvislost. Empirická část popisuje výsledky z výzkumu na názor anesteziologických sester na nově navrhovaný model práce vedení anestezie. V závěrech kvantitativního šetření popisuji mnohá fakta, vysvětlení, potvrzení, či vyvrácení hypotéz vzešlých z výzkumu. Výsledky dotazníkového šetření svědčí pro skutečnost, že mezi anesteziologickými sestrami je v této chvíli dostatečná podpora pro zavedení nového systému práce do praxe. Na základě faktů a informací z první části práce a zjištěných dat z výzkumu jsem popsal plán řízení implementace změny. Klíčová slova kompetence, anesteziologie, nelékařský zdravotnický personál, řízení změny, systém práce
Zavádění manažerské supervize na oddělení anestezie : případová studie
Bendová, Eva ; Marková, Monika (vedoucí práce) ; Merhautová, Jana (oponent)
Eva Bendová: Zavádění manažerské supervize na oddělení anestezie ABSTRAKT Tato diplomová práce popisuje formou případové studie proces zavádění manažerské supervize na oddělení anestezie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem. Teoretická část popisuje teoretická východiska změny. Věnuje se manažerské supervizi, jejím základním aspektům a principům. Dále se zabývá oblastmi, jež úzce souvisí s úspěšným zavedením manažerské supervize - managementem, hodnocením a rozvojem pracovníků, organizačním kontextem a procesem řízení změny. Praktická část porovnává výchozí situaci na oddělení anestezie před zavedením manažerské supervize se situací po roce od mého nástupu na pracoviště. Popisuje proces zavádění manažerské supervize, jako nástroje řízení změny, kroky změny a její vyhodnocení. Závěr obsahuje reflexi osobního posunu v manažerské pozici na základě analýzy zápisů z individuální manažerské supervize. Klíčová slova: Manažerská supervize, diagnostika organizace, management v ošetřovatelství, řízení změny, případová studie
Řízení změny evidence majetku pomocí čárových kódů na Zdravotnické záchranné službě
Spurný, Martin ; Hradcová, Dana (vedoucí práce) ; Mathauser, Radek (oponent)
1 ABSTRAKT Tak, jak se hlavní město Praha postupně rozrůstalo, jak do počtu obyvatel, tak do rozlohy, musela se stejně tak rozšiřovat i Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy (ZZS HMP). V současné době jsou výjezdové skupiny ZZS HMP rozmístěny na 18 výjezdových stanovištích po celém území Prahy. Vysoký počet výjezdových skupin klade velké nároky na technicko - materiální zabezpečení provozu. Jedna z oblastí, kde byla zjištěna potřeba změny, je evidence majetku. Stávající systém je nedostačující a není schopen pružně reagovat na časté změny v evidenci majetku. Velký počet výjezdových stanovišť, které jsou rozmístěny na velkém území, na kterých jsou jednotlivé sanitní vozy, vyvolal potřebu rychlého vyhledávání a zaevidování hmotného majetku tak, aby celý proces byl co nejefektivnější a nebyl překážkou v provozu výjezdových skupin. Proto se přistoupilo na evidenci majetku pomocí čárových kódů. Při kontrolách, změnách v evidenci nebo zaevidování nového majetku se pomocí mobilních terminálů se čtečkou čárového kódu, který je vlastně malým počítačem, provede operace v evidenci rychle a efektivně. Cílem této práce je popsat řízení změny evidence majetku pomocí čárových kódů u Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. Díky této změně v procesu evidence majetku se zkrátí čas, kdy byly posádky při...
Řízení změny ve vedení týmu a souvisejících činnostech při práci s dlouhodobými klienty na krizové lince pro seniory
Borecká, Jana ; Holmerová, Iva (vedoucí práce) ; Tesařová, Martina (oponent)
BORECKÁ, Jana. Řízení změny ve vedení týmu a souvisejících činnostech při práci s dlouhodobými klienty na krizové lince pro seniory. Praha, 2010. Magisterská práce. Univerzita Karlova. Fakulta humanitních studií. Katedra řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích. Vedoucí práce Prim. MUDr. Iva Holmerová, PhD. Klíčová slova: linka důvěry, krizová intervence, senioři, změny ve stáří, metodika práce se seniory na lince důvěry, řízení změny, dlouhodobí klienti, etika, týmová práce, supervize, případová studie. Tato magisterská práce je zaměřena na řízení změny ve vedení týmu při práci s dlouhodobými klienty na krizové lince pro seniory. První část představuje důležitý teoretický základ pro porozumění druhé, praktické části. Je věnována specifikům profesionální pomoci po telefonu - tedy hlavním zásadám krizové intervence, ze kterých sociální pracovník vychází při výkonu své profese. V této části je dále věnován prostor problematice stáří a změnám, které v tomto období přicházejí. V první části jsou také představeni dlouhodobí klienti coby specifická skupina, která se na krizovou linku obrací a přináší s sebou důležité etické otázky nejen pro pracovníky, kteří jsou s klienty v přímém kontaktu, ale také pro vedení. Druhá část přibližuje čtenáři linku Senior telefon, zmiňuje její...
Strategic Acquisition and its Impact on the Acquired Company
Šimonová, Michala ; Šunka, Zdeněk (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The presented thesis deals with evaluation of process of strategic acquisition of the Czech water company VHOS, a.s. by large multinational enterprise Aqualia within its strategic penetration of the markets of Central and Eastern Europe. The thesis analyses the acquisition aim, strategy and sphere of interest of acquirer, covers the phase of strategic target selection and its preparation for acquisition including due diligence and define the conditions of acquisition realisation. The work outcomes are identification of synergetic effect awakened in case of acquisition realisation and its impact on acquired company’s functioning, definition and suggestion of necessary changes in management and organizational structure and proposal of measures and new activities leading to economic, technical and personal savings and subsequent successful functioning of the acquired company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.