Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 198 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Národní image jako faktor konkurenceschopnosti českých výrobků
Veselá, Jitka ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Zich, Robert (oponent) ; Nétek, Václav (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou národní image a jejího vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti tuzemských výrobců na domácím trhu s vínem. Zákazníky v současné době ovlivňuje mnoho faktorů, které se společnosti snaží využít k získání konkurenční výhody a upevnit tak svoji konkurenční pozici na trhu. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je věnována vymezení hlavního cíle dizertační práce, dále dílčích cílů, prostřednictvím kterých bude hlavního cíle dosaženo. Dále jsou definovány výzkumné předpoklady, které jsou statisticky ověřovány na základě stanovených hypotéz, a v závěru jsou definované metody, které povedou k naplnění hlavního cíle práce. Ty kombinují několik přístupů, aby bylo dosaženo co nejpřesnějších výsledků. Druhá část shrnuje současný pohled odborné literatury na řešenou problematiku. Ten je rozčleněn do tří dílčích celků, přičemž první celek je věnován definici, formování a měření národní image. Druhý celek se zabývá spotřebním chováním, modely spotřebního chování dle tradičního a moderního pojetí i s využitím on-line médií pro ovlivňování zákazníkových postojů. Třetí celek popisuje koncepty konkurenceschopnosti, které jsou v literatuře dostupné. Třetí část práce je výzkumnou částí. Výzkum je prováděn v oblasti zákazníka, výrobců a externích organizací, které se podílejí na zlepšování povědomí tuzemských produktů vinařského průmyslu na domácím trhu. U každé z oblastí jsou v závěru vytyčeny nejdůležitější výsledky, na něž pak navazuje tvorba konceptu konkurenceschopnosti využitelná ve vinařském průmyslu a tvorba modelů fungování komunikace zohledňující specifika trhu s vínem.
Podnikatelský záměr
Veselá, Jitka ; Štohl, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na rozšíření podnikatelské činnosti. V práci je obsažen teoretický úvod do problematiky tvorby podnikatelských záměrů, dále analýza současné situace ve společnosti a jejím okolí. Poslední část je věnována návrhu na rozšíření podnikatelské činnosti a zhodnocení jeho přínosů.
Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh
Veselá, Markéta ; Veselá, Jitka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vstupu vybraného českého podniku na zahraniční trh. Tento podnik sídlí ve Znojmě a jeho hlavním předmětem podnikání je pronájem svatebních šatů. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část tvoří teoretický rámec, který se skládá ze základních pojmů řešené problematiky. Následně navazuje analytická část, kterou tvoří charakteristika společnosti a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část navazující na části předchozí se skládá z vlastních návrhů tvořené pro vstup vybraného českého podniku na zahraniční trh.
Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo
Peterková, Monika ; Veselá, Jitka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Historie základní školy Chýnov v letech 1900 1950
VESELÁ, Jitka
Bakalářská práce se zabývá historií základní školy v Chýnově v letech 1900 - 1950. Po úvodu následují první dvě kapitoly, které se zabývají historií a současností Chýnova. Třetí kapitola nastiňuje slavné osobnosti, které se nějakým způsobem vztahují k Chýnovu. Čtvrtá kapitola popisuje osobnost učitele české školy. Pátá kapitola se věnuje založení základní školy. Šestá až desátá kapitola popisuje základní školu v určitém období a charakteristiku tohoto období.
Dysplazie kyčelního kloubu ve vztahu k pohybovým aktivitám u dítěte do jednoho roku
Stoklasová Veselá, Jitka ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zabývá dysplazií kyčelního kloubu ve vztahu k pohybovým aktivitám u dítěte do jednoho roku. Práce obsahuje tři tematické celky. Teoretická část informuje o dysplazii kyčelního kloubu a pohybových aktivitách ve vztahu k této vadě. Speciální část vymezuje vhodné a nevhodné pohybové aktivity pro pacienty do jednoho roku s dysplazií kyčelního kloubu. Výzkumná část řeší hypotézu, problémové otázky a cíle. Je založena na metodě anamnézy, experimentu, rozhovorů a kazuistiky. Na základě experimentu byl stanoven krátkodobý a dlouhodobý plán pohybových aktivit pro pacienty s dysplazií kyčelního kloubu do jednoho roku věku. Výzkum probíhal u pacientky K. V. od narození do jednoho roku věku. Byly na ni aplikovány zvolené pohybové aktivity, které ukázaly svůj významný vliv na sledované postižení. Z lékařských zpráv vyplývá, že se stupeň postižení zkoumané pacientky zlepšil o více než jeden stupeň. Dále bylo zjištěno, že existují rozdíly mezi názory a lékařskými přístupy léčby ze stran odborníků. I rodiče mají odlišný postoj k lékařským doporučením a někteří vyhledávají názory i jiných odborníků. Závěry práce obsahují celkové shrnutí zjištěných poznatků a předkládají pozitivní dopad alternativních přístupů k ovlivnění vývoje dítěte.
Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh
Veselá, Markéta ; Veselá, Jitka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vstupu vybraného českého podniku na zahraniční trh. Tento podnik sídlí ve Znojmě a jeho hlavním předmětem podnikání je pronájem svatebních šatů. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část tvoří teoretický rámec, který se skládá ze základních pojmů řešené problematiky. Následně navazuje analytická část, kterou tvoří charakteristika společnosti a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část navazující na části předchozí se skládá z vlastních návrhů tvořené pro vstup vybraného českého podniku na zahraniční trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 198 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
51 VESELÁ, Jana
10 VESELÁ, Jaroslava
8 VESELÁ, Jitka
51 Veselá, Jana
2 Veselá, Jarmila
10 Veselá, Jaroslava
4 Veselá, Josefína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.