Název: Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy for the Selected Czech Company Planning to Expand into a Foreign Market
Autoři: Veselá, Markéta ; Veselá, Jitka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expanze; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mezinárodní obchod; Slovenska republika; svatební šaty.; expansion; international trade; marketing; marketing mix; marketing strategy; Slovak Republic; wedding dresses.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197719

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443136


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet