Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing na základních školách
Durník, Eduard ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku marketingu a online marketingu. Porovnává definice a vymezení marketingu od různých autorů odborných publikací. Sleduje provázanost marketingu a managementu v organizaci. Zabývá se stanovením marketingových cílů ve vazbě na volbu marketingové strategie. Popisuje specifika marketingové komunikace, sleduje moderní trendy v této oblasti a zamýšlí se i nad budoucností marketingu. Práce se věnuje i definování internetu jako prostředí, které nabízí mnoho možností a má velký potenciál k uplatnění v rámci marketingu. Pozornost je v této souvislosti věnována i využívání sociálních sítí. Práce odkrývá specifika marketingu v různých oblastech se zaměřením na prostředí škol. Zamýšlí se nad koncepcí, přínosy a podstatou marketingového řízení na školách. Definuje cílený marketing na základě specifického trhu školy. Zabývá se komunikací školy a vztahy s veřejností, které podporují budování celkové image organizace. Empirická část se věnuje zkoumání přístupu k marketingu na internetu na vybrané státní a soukromé základní škole. Popisuje základní cíle výzkumu, definuje výzkumné otázky, metody získávání či zpracování dat. Analyzuje přístupy vybraných základních škol k marketingu v digitálním prostoru a zjišťuje efektivitu marketingu na cílovou skupinu, tedy na...
Analýza přístupů ke strategickému řízení v terciárním vzdělávání
Kadleček, Václav ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předmětem diplomové práce nesoucí název Analýza přístupů ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání je jednak analýza přístupů z hlediska národní a mezinárodní strategie a jednak z hlediska samotných vysokých škol. Práce obsahuje teoretické zázemí, teoretická východiska zpracovávané problematiky zaměřené na strategické řízení obecně a v pojetí terciárního vzdělávání. Teoretická část dále představuje historii terciárního vzdělávání od první Československé republiky až po současnou podobu terciárního vzdělávání v ČR a SR. Východiskem pro zkoumanou problematiku, tedy přístup ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání, jsou koncepční dokumenty se zaměřením na strategii a rozvoj terciárního vzdělávání v České repubulice a Slovenské republice, pozornost je zaměřena také na směry v rámci Boloňského procesu. Využity jsou výstupy projektu IPN KREDO, který se zabýval strategií rozvoje vysokého školství do roku 2030 v návaznosti na zpracování strategických plánů rozvoje vysokých škol pro uvedené období. Rozvojové dokumenty na úrovni vybraných vysokých škol v České a Slovenské republice jsou zároveň podkladem pro obsahovou analýzu. Zkoumány jsou i přístupy a dokumenty vztahující se k řízení vysokých škol...
Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců
Hazuchová, Eva ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Management kvality v oblasti řízení lidských zdrojů byl dříve využíván zejména v průmyslových podnicích. V současnosti je prosazován i ve sféře státní správy. Cílem práce je analýza procesu řízení lidských zdrojů v oblasti adaptačního procesu zaměstnanců ústředního orgánu státní správy České republiky, z pohledu managementu kvality a navržení doporučení ke zlepšení jeho efektivity s uplatněním procesního řízení, řízení změn ve vazbě na ISO 9001 a Metodický pokyn pro řízení kvality ve služebních úřadech. Teoretická část vymezuje základní pojmy a principy vzdělávání zaměstnanců ve státní správě a management kvality. Vymezení základních pojmů a principů vychází ze studia odborné literatury a závazných dokumentů, které propojují principy řízení kvality a řízení lidských zdrojů se zaměřením na adaptační proces. Druhá kapitola teoretické části vymezuje management kvality z pohledu požadavků Metodického pokynu pro řízení kvality ve služebních úřadech a požadavků ISO 9001. Empirická část zjišťuje dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory stav managementu kvality v procesu adaptace v Úřadu průmyslového vlastnictví. Součástí empirického šetření je analýza interní dokumentace. Poznatky z šetření byly zhodnoceny a staly se podkladem pro odpovědi na základní výzkumné otázky. Celá práce je ukončena...
Autoevaluace střední školy z aspektu dalšího vzdělávání zaměstnanců
Dejová, Nelly ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí pozornosti, poněvadž jde ruku v ruce s kvalitou vzdělávání. Ve své první části identifikuje základní definice potřebné k pochopení tématu autoevaluace a dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, následně vymezí legislativní rámec zajišťující DVPP, strategické dokumenty a další plány, které se touto oblastí zabývají. V neposlední řadě definuje cíle a formy DVPP a stručně nastíní situaci v Evropě se zaměřením na mezinárodní šetření. Prostřednictvím průzkumu v praktické části diplomová práce vyhodnotí tři výroční zprávy vybrané školy a pomocí standardizovaného strukturovaného rozhovoru a standardizovaného dotazníku sleduje názory vedení školy a učitelů na danou problematiku. Průzkum zkoumá jejich motivaci, podmínky k rozvoji, možnosti dalšího vzdělávání či uvedení nových poznatků do praxe v kontextu výsledků mezinárodního šetření TALIS 2018. Cílem práce je analýza problematiky dalšího vzdělávání učitelů středních škol v domácím a v mezinárodním kontextu, a následná evaluace dalšího vzdělávání v podmínkách vybrané střední školy. KLÍČOVÁ SLOVA Další vzdělávání pedagogických...
Vzdělávání a rozvoj ředitelů základních škol v kontextu strategického řízení
Hubert, Vlastimil ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice oblasti strategického řízení v práci ředitele školy. V teoretické části identifikujeme postavení ředitele školy v rámci předpokladů k manažerskému řízení a definujeme možnosti jeho vzdělávání. Tato část je koncipována nejen jako odborné východisko pro praktickou část, ale současně jako prostředek k získání základního přehledu z oblasti strategického řízení ve vazbě na výkon funkce ředitele školy. Text souvisle přechází od odborného vymezení k hlavním strategickým dokumentům v práci ředitele. Zabývá se předpoklady pro výkon činnosti ředitele, kompetenčním modelem a popisuje aktuální možnosti systémového vzdělávání ředitelů v oblasti strategického řízení a plánování včetně nejčastěji preferovaných metod vzdělávání. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření a následných řízených rozhovorů identifikuje a analyzuje důležitost strategického plánu rozvoje školy (koncepce rozvoje školy) z pohledu ředitelů základních škol. Zjišťuje, jak vnímají ředitelé důležitost strategického řízení a jaké jsou jejich aktuální potřeby v dalším vzdělávání zaměřených na tuto problematiku. Na základě doplňujících řízených rozhovorů předkládá návrh modulárního programu dalšího vzdělávání, který vychází z vyjádřených potřeb respondentů. Text pracuje s ředitelem školy jako s...
Kvalita dalšího vzdělávání v neformálních vzdělávacích institucích
Drozdová, Sára ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě hloubkového výzkumu mezi manažery neformálních vzdělávacích institucí a klienty těchto institucí. Výstupy z výzkumu budou dále porovnány s existujícími systémy řízení kvality. V teoretické části bude připravena PEST analýza ke zmapování dalšího vzdělávání v České republice, která slouží k porozumění aktuálních trendů a vlivů působících na danou oblast. Dále budou popsány systémy řízení kvality ve vzdělávání a možnosti jejich využití. Hlavními systémy, které budou popsány, je ISO norma, TQM, EFQM, model CAF, Rating vzdělávacích institucí a audit Qfor. Šetření bude provedeno hloubkovými polostrukturovanými rozhovory s manažery a s klienty vzdělávacích institucí za použití designu zakotvené teorie. V první fázi výzkumu budou zapojeni manažeři vzdělávacích institucí. Rozhovory budou kódovány a budou v nich nalézány opakující se koncepty a kategorie. Z kódovaných rozhovorů budou dohledány atributy kvality. V další fázi budou do výzkumu zapojeni klienti těchto institucí s jejich pohledem na kvalitu v dalším vzdělávání. Z hloubkových rozhovorů pak analýzou a kódováním vzniknou požadavky a...
Strategický přístup ke vzdělávání zaměstnanců
Bilčíková, Martina ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým přístupem ke vzdělávání zaměstnanců v organizaci poskytující konzultantskou činnost v oblasti technického inženýringu a technickoekonomického poradenství. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců je řízen mateřskou společností se sídlem ve Velké Británii a společnost, vědoma si dosahování strategie organizace a její vize, klade na vzdělávání značný důraz. Cílem diplomové práce je zhodnocení strategie vzdělávání pracovníků jako jedné z personálních činností vedoucí ke zvyšování konkurenceschopnosti organizace a získání konkurenční výhody na trhu. Pochopení důležitosti vzdělávání zaměstnanců tvoří jeden ze základních aspektů efektivního fungování organizace a správně definovaná strategie společně s personální strategií a v neposlední řadě strategií vzdělávání v organizaci vede ke spokojenosti jak na straně organizace, tak na straně lidských zdrojů. Práce je členěna na teoretickou část zabývající se strategií organizace, strategickým přístupem ke vzdělávání a organizací vzdělávání pracovníků a následně část praktickou, zahrnující analýzu organizace a rozbor vzdělávací strategie společně s návrhem změn na základě provedeného výzkumu. K analýze dat je použita kvantitativní výzkumná technika opírající se o analýzu dokumentů a materiálů organizace a dotazování formou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.