Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obranné mechanismy ega u pacientek s anorexií
Ježková, Tereza ; Hrachovinová, Tamara (vedoucí práce) ; Šivicová, Gabriela (oponent)
Defense Style Questionnaire, který měří tři faktory, tj.zralé, neurotické a mezralé obranné mechanismy, byl vyplněn 44 probankami, pacientkemi s anorexií ve věku od 14 do 30 let, a 121 zdravými ženami ve stejném věkovém rozpětí. Patnácti pacientkám byl zadán také Tematický apercepční test, který ukazuje stupeň vývoje Já a mechanismy obrany. Náš výzkum ukázal, že se náš vzorek anorektických pacientek liší od zdravé populace v užívání neurotických a nezralých obranných mechanismů. Naopka, rozdíl mezi vzorkem pugativních a restriktivních anorektiček shledán nebyl.
Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo del Prado v Madridu v letech 2007-2009
Ježková, Tereza ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.
Poslední hra Thomase Bernharda Náměstí hrdinů a jeji obraz v dobovém rakouském tisku
Marešová, Petra ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přinesla analýzu mediálního skandálu kolem uvedení hry Thomase Bernharda Náměstí Hrdinů. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy srovnala články vycházející před premiérou a po premiéře této hry ve vybraných dobových rakouských novinách. Na článcích otištěných v periodicích Profil, Salzburger Nachrichten a Neue Kronen Zeitung jsme ukázali, jak média vyvolávají skandály a rozvíjejí techniku skandalizace, pracují se stereotypy, ovlivňují veřejné mínění či reflektují sebe navzájem. Podrobně jsme se věnovali také několika pojmům, jež se postupně staly součástí mediálního i společenského diskurzu. V prvé řadě jde o floskuli "Freiheit der Kunst", tedy "svobodu umění", dále pak o označení autora dobovým termínem "Nestbeschmutzer" a režiséra dehonestujícími výrazy "Piefke" a "Schuft". Počet článků, které byly zveřejněny po premiéře inscenace Náměstí Hrdinů, byl nepoměrně nižší než množství příspěvků vydaných před prvním uvedením hry. Skandálnost Bernhardova dramatu i pozdější premiéry se snažily přiživovat bulvární Neue Kronen Zeitung, naopak seriózní Profil a Salzburger Nachrichten přinášely literárně-vědní analýzy a poté divadelní kritiky. V práci byl také načrtnut tehdejší politický a kulturní kontext v Rakousku.
Mediální obraz Davida Černého a jeho tvorby v českém tisku
Kušiaková, Anna ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Mediální obraz Davida Černého a jeho tvorby v českém tisku" se snaží zachytit mediální obraz současného českého kontroverzního umělce ve vybraných periodikách, tvořený jak samotnými médii, tak i jeho osobou. Pro konkrétní zdokumentování obrazu, jeho proměn a vývoje a zároveň načrtnutí vývoje samotných periodik byla vybrána dvě období; pětileté rozmezí před přelomem milénia (1996-2000) a stejně dlouhé období po přelomu tisíciletí (2006-2010), periodika byla vybírána mezi nejčtenějšími deníky (MF DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny a Blesk) a týdeníky (Reflex, Respekt a Týden). V první části práce je načrtnut životopis Davida Černého a jeho tvorba, stejně jako některé vývojové tendence médií po roce 1989. Cílem druhé části práce je zaměřit se na konkrétní období a osobnost ve sledovaných titulech a z nalezených článků se pokusit zachytit mediální obraz Davida Černého a popsat, jak se proměňoval, jak se měnil projev sledovaného umělce a k jakým změnám docházelo u tištěných médií. David Černý je významným českým umělcem a vzhledem k tomu, že se nevyskytuje příliš ucelených publikací, věnujících se blíže jeho kontroverzní osobě a dílu, ráda bych touto prací přispěla ke zkompletování života a díla tohoto umělce, jehož neoddělitelnou součástí jsou právě média.
Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
Vnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006
Navrátilová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003-2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím na této platformě. Teoretická část práce popisuje platformu TikTok, její vznik, vývoj, typické uživatele a algoritmus. Dále definuje psychologický profil adolescentů a popisuje jejich chování na sociálních sítích. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů, který zjišťoval, jak respondenti TikTok vnímají a jak ho používají. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této sociální sítě. Na závěr dochází k diskuzi výsledků a popsání způsobu, jakým na základě získaných poznatků nejlépe cílit reklamu na TikToku na zkoumanou věkovou skupinu.
Specifika spolupráce mezi současnou českou alternativní hudební scénou a komerčními subjekty
Pecková, Sára ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
V marketingové komunikaci je běžně využívána hudba nebo navazována spolupráce mezi aktéry hudebního průmyslu a komerčními subjekty, které s hudbou přímo nesouvisejí. To je nejobvyklejší u hudby produkované přímo za komerčními účely a u tzv. mainstreamové hudební scény. Naopak alternativní hudební scéna se od hlavního proudu v mnohém liší a často se dokonce proti komerčnímu jednání vymezuje. Česká alternativní hudební scéna má navíc v důsledku historického vývoje řadu specifik. Navzdory tomu však ke spolupráci s komerčními subjekty dochází i u zástupců hudební alternativy, ačkoli tyto případy nejsou tak obvyklé, jako je tomu u mainstreamové hudební scény, nebo jim dosud nebyla věnována větší pozornost. Tato práce se věnuje specifikům spolupráce mezi současnou českou alternativní hudební scénou a komerčními subjekty, jakožto spolupráce dvou zcela odlišných oblastí. Specifika jsou vyvozena na základě hloubkových rozhovorů s aktéry současné české alternativní hudební scény, kteří mají se spoluprací s komerčními subjekty zkušenost. Výsledkem výzkumu je přiblížení, jakým způsobem spolupráce mezi těmito dvěma entitami probíhá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.