Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 358 záznamů.  začátekpředchozí349 - 358  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zaměstnanost žen v IT
Krejčová, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Závůrková, Zdenka (oponent)
Příčiny nízkého zastoupení žen v oborech informačních a komunikačních technologií a období jejich vzniku. Zmapování situace na trhu žen zaměstnaných v IT oborech, porovnání názoru veřejnosti se skutečností, identifikace současných trendů.
Postavení žen na trhu práce
Harvánková, Hana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Kuřetová, Jana (oponent)
Práce charakterizuje situaci žen na trhu práce. Sleduje historický vývoj společenského postavení ženy, nastiňuje odlišný přístup dívek a chlapců v procesu vzdělávání. Hodnotí možnosti žen a mužů na trhu práce a upozorňuje na nedostatečné dodržování zásady rovných příležitostí a rovného zacházení. Práce představuje některé způsoby umožňující překonání bariér, které souvisejí se skloubením pracovního a rodinného života. Pozornost věnuje práce také porovnání České republiky s některými dalšími státy. Součástí práce je výzkum, který pohledem žen z vybraného podniku mapuje jejich možnosti na trhu práce.
Význam kulturního podmínění ženských a mužských rolí v marketingu
Brodská, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá změnou rolí a mužů ve společnosti. Popisuje tři typy zobrazování žen v reklamě.
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Šuchmová, Pavla ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Postavení žen a mužů v managementu podniku
Leitlová, Denisa ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Spálenka, Daniel (oponent)
Postavení žen a mužů v managementu podniku je téma nejen velmi aktuální, ale i zajímavé. Věnovala jsem se především názorovým rozdílům mužů a žen na tuto problematiku. Jejich názory jsem se pokusila získat pomocí metody dotazníku. Některé výsledky byly velmi překvapivé, ostatní potvrdily mé předpoklady. Na závěr práce jsem vytvořila průměrný obraz ženy manažerky a muže manažera dle jejich průměrných odpovědí.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.
Muži a ženy v reklamě
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koplíková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.
Žena na trhu práce
Nováková, Gabriela ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Má diplomová práce se věnuje problematice ženy na trhu práce. Pro vysvětlení současného stavu, je nutné se zaměřit i na historický vývoj, který postupně měnil situaci ženy, a sice od ženy v domácnosti až k pracující ženě. Je zajímavé sledovat, jak se s postupem času odkládá zakládání rodiny a důležitým aspektem se stává pracovní uplatnění. Dotazníkové šetření se zaměřuje právě na harmonizaci rodinného a pracovního života a na postup ve vnímání této problematiky. V uplatnění žen na trhu práce hrají významnou úlohu, kromě role státu, i neziskové organizace, které se snaží zaměřit na konkrétní problém a řešit ho. Velmi obtížnou situaci na trhu práce mají obecně ženy, ať už jde o ženy s malými dětmi, starší ženy, či ženy s jinou barvou pleti. Ještě závažnější je kumulace handicapů, z nichž mezi nejzávažnější patří zdravotní postižení a nízká kvalifikace. Práce se zaměřuje nejen na problematiku zaměstnávání těchto žen, ale i na možné cesty, jak jejich situaci zlepšit.
Muži a ženy v reklame
Rusnáková, Miroslava ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Diplomovová práca sa zaoberá zobrazovaním mužov a žien v reklame, tým ako sú vykresľovaní, aké sú ich typické úlohy, role v reklame. Zisťuje, či sú v reklame osoby vyobrazované vo svojich typicky prisudzovaných vlastnostiach, tzv. genderových stereotypoch. Neopomína taktiež pojmy ako sexizmus a diskriminácia a porovnáva, ako sa to u jednotlivých pohlaví.
Role žen v současné společnosti
Dürrová, Gabriela ; Bendová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá oblastmi - vzdělání žen, ženy na trhu práce, rovné postavení mužů a žen, gender role a jejich rozložení. Harmonizace rodinných vztahů a kariéry. Oblast výzkumu - postoj veřejnosti k problematice mužů na rodičovské dovolené.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 358 záznamů.   začátekpředchozí349 - 358  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.