Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muži a ženy v reklamě
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koplíková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.

Viz též: podobná jména autorů
2 Koplíková, Dorota
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.