Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,004 záznamů.  začátekpředchozí978 - 987dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ve společnosti Infinit
Seemannová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy komunikačního mixu ve společnosti Infinit, konkrétně pobočky Vodního a saunového světa v Praze. Dále se budu zabývat ostatními nedostatky v oblasti marketingové komunikace, kde na závěr představím vlastní návrh kampaně, ve které poukáži na způsob řešení slabých stránek. Praktická část bude zpracováno na základě vlastních zkušeností s touto firmou a osobních schůzek s PR manažerkou a majitelem podniku.
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Jankovič, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Plůdek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Procházková, Věra ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Cílem této práce je rozbor jednotlivých používaných nástrojů marketingového mixu ve firmě ESAB VAMBERK, s.r.o. a zhodnocení vhodnosti jejich užití. Dalším úkolem je uvést návrhy na zlepšení a případně možný způsob jejich řešení.
Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Palátová, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kopečková, Drahomíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané nástroje komunikačního mixu ve vybrané společnosti, výzkum mezi obyvateli a následně hodnotí a navrhuje opatření, která se týkají oblasti sponzoringu a dárcovství.
Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola.
Gacíková, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kopečný, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.
Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu
Kadlec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Křížková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice snaží přistupovat velice inovativně a díky tomu přináší na trh mnohdy velice zajímavé iniciativy jakou je například Pampers UNICEF. Právě tato iniciativa, jakožto i běžné promoce jsou z pohledu efektivity analyzovány v závěru mé práce.
Marketingová strategie společnosti Swarovski.
Poživilová, Iva ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Teoretická část této práce se zabývá marketingem a jeho historickým vývojem, přičemž se blíže zaměřuje na marketingové strategie. V této spojitosti je dále popsán komunikační mix a jeho instrumenty. V praktické části je představena společnost Swarovski a analyzovány její marketingové strategie a propagační nástroje. V závěru práce jsou na základě analýzy navrženy adekvátní změny.
Marketingová komunikace při zavádění nového výrobku na trh
Žďárská, Lada ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Jelínková, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce bylo přiblížit proces uvedení na trh a marketingovou komunikaci nové barvy na vlasy Casting Creme Gloss od L'Oéal Paris. Při uvedení novinky byla rozhodující správná kombinace marketingových nástrojů, obzvláště pak použitý komunikační mix, který byl podrobně analyzován a v závěrečné části zhodnocen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,004 záznamů.   začátekpředchozí978 - 987dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.