Název: Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Překlad názvu: Analysis of mobile operator´s marketing communications on the Czech market
Autoři: Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: competitive intelligence; direct marketing; komunikační mix; marketingová komunikace; member gets member; mystery shopping; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication mix; competitive intelligence; direct marketing; marketing communications; member gets member; mystery shopping; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet