Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Verification of Electrical and Gravimetric Measurement of ELPI.
Ondráček, Jakub ; Roztočil, Petr ; Ondráčková, Lucie ; Vlčková, Lucia ; Benešová Ševčíková, Irena ; Procházková, Věra ; Kugler, Josef ; Otáhal, P.
This contribution compares the gravimetric and electrical measurement of ELPI impactor with traditional and very well-established aerosol spectrometers (SMPS, APS and CPC)\non set of well-defined aerosols (different composition, sizes and morphology).
Plný tet: SKMBT_C22019110512042 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF
Rodina a rozvod v očích současných dětí
PROCHÁZKOVÁ, Věra
Diplomová práce se zabývá tématem rodiny a rozvodu a jejím cílem je zmapování názorů dětí na tuto problematiku. Práce je rozdělena na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V první, teoretické části je dané téma prezentováno obecně, podle studia literárních pramenů. Praktická část obsahuje výsledky zkoumání, které bylo provedeno na 2. stupni základní školy. Výzkumu se zúčastnilo 60 žáků. Pro zjištění údajů, které jsou obsaženy v praktické části, byla použita dotazníková metoda a metoda nedokončených vět. Získané informace byly analyzovány a následně interpretovány. Závěr práce shrnuje zjištěné skutečnosti a přináší doporučení pro rodiče a učitele.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Procházková, Věra ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Cílem této práce je rozbor jednotlivých používaných nástrojů marketingového mixu ve firmě ESAB VAMBERK, s.r.o. a zhodnocení vhodnosti jejich užití. Dalším úkolem je uvést návrhy na zlepšení a případně možný způsob jejich řešení.
Segmentace trhu barev a laků
Procházková, Věra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočař, Antonín (oponent)
Cílem diplomové práce je odhalit segmenty na českém trhu barev a laků. Práce obsahuje charakteristiku produktů a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření) a sekundárních dat (obsahová analýza). Práce obsahuje analýzu 1. stupně, analýzu 2. stupně a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
22 PROCHÁZKOVÁ, Veronika
2 PROCHÁZKOVÁ, Vladimíra
6 PROCHÁZKOVÁ, Věra
2 Procházková, Valérie
8 Procházková, Vendula
22 Procházková, Veronika
2 Procházková, Vladimíra
2 Procházková, Václava
1 Procházková, Věra Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.