Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním event marketingu v rámci komunikační strategie společnosti OBO Bettermann Praha, která působí na trhu business-to-business v oblasti elektrotechniky. První část práce se věnuje problematice event marketingu z teoretického hlediska. Ve druhé části práce je nejprve představena společnost OBO Bettermann Praha a její marketingová komunikace. Následně je zkoumán vliv event marketingu, jehož hlavní pilíř v současné době tvoří divadelní večery, na vzájemné obchodní vztahy společnosti s jejími zákazníky a obchodními partnery. Průzkum je realizován pomocí kvantitativního internetového dotazování účastníků akcí a kvalitativního hloubkového rozhovoru s ředitelem společnosti. Výsledky průzkumu jsou zhodnoceny v závěrečné kapitole práce.
Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas
Homola, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Boj o zákazníka je typickým znakem obchodu dnešní doby. O důležitosti zákaznického servisu není pochyb. Pokud firma na trhu služeb opakovaně nedisponuje kvalitou v tomto ohledu, nespokojený zákazník v budoucnu využije služeb konkurence. Je mnoho prodejců, kteří svou úlohu nezvládají. Změřit kvalitu obsluhy je přitom velmi obtížné. Jednou z metod, které moderní marketing využívá, je mystery shopping. Tento manažerský nástroj slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem. Odhaluje, jaká je péče a celkový přístup personálu k zákazníkům. Na základě toho je možné srovnání nejen se standardy a normami společnosti, ale i s konkurencí, trhem. Identifikace nejlepších a nejslabších míst je příležitostí ke zlepšování výkonnosti a kvality obsluhy. Tématem mé diplomové práce je využití mystery shoppingu k porovnání zákaznického servisu ve společnostech Douglas a Sephora. Cílem práce je na základě provedeného mystery shoppingu doporučit parfumériím Douglas a Sephora opatření v oblasti zákaznického servisu. Dílčími cíly je posouzení aspektů jako důležitost času nákupu na kvalitu obsluhy, zda se liší úroveň obsluhy ve všední den a o víkendu, jak důležité je, zda nákup provádí muž či žena, nebo zda je kritickým faktorem věk zákazníka. Pokusím se rovněž dokázat, že ceny v kamenných parfumériích jsou výrazně vyšší než při online nákupu.
Mystery shopping a jeho využití ve farmacii
Klusáčková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou zvanou mystery shopping. Jejím cílem je představení této metody, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. V práci je vymezen marketingový výzkum a hlavní části průběhu výzkumu. Je zde vysvětlen pojem mystery shopper, mystery story a jsou rozebrány fáze tajného nákupu. Praktická část je realizována prostřednictvím mystery shoppingu ve 42 lékárnách po celé Praze. Studie monitoruje čtyři největší řetězcové lékárny Pharmaland, Dr. Max, Lloyds a Schlecker a zaměřuje se na jejich přístup k potenciálním zákazníkům a hodnocení kvality prodeje. Na základě vyhodnocení výsledků jsou navrženy doporučení pro lékárny. Závěrem jsou shrnuty významné poznatky.
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.
Aplikace předvstupních programů EU ve vybraných zemích střední a východní Evropy v letech 2004-2006
Šojdel, Václav ; Karpová, Eva (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práce popisuje aplikaci nástrojů a programů EU v Maďarsku, Polsku a České republice mezi lety 2004 ? 2006 a pokouší se zhodnotit dopad těchto instrumentů na tyto státy. V jednotlivých zemích se práce zaměřuje především na popis operačních programů a iniciativ Společenství. V práci je zpracován taktéž jeden konkrétní projekt, který byl spolufinancován z fondu EU v letech 2004-2006. Jedná se o přestavbu centra města Jindřichův Hradec.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.