Název: Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu: Analysis of Communication Mix Tools in a Chosen Company
Autoři: Palátová, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kopečková, Drahomíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; reklama; vztahy s veřejností; advertising; communication mix; marketing; personal selling; promotion; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20786

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet