Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři: Procházková, Věra ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; produkt; communication mix; distribution; marketing; marketing mix; price; product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20837

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16807


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet