Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 987 záznamů.  začátekpředchozí975 - 984další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele.
Košaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje postoj českého publika k product placementu ve filmech a počítačových hrách a rovněž zkoumá jeho potenciální vliv na rozhodování českých spotřebitelů. Dále se věnuje také členění jednotlivých druhů product placementu, jeho pozici v rámci komunikačního mixu, historickému vývoji této metody a v neposlední řadě závěrům zahraničních studií.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Revayová, Marcela ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Habr, František (oponent)
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Marketing v pražské ZOO
Sadílková, Ivana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Ryppel, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu v pražské zoologické zahradě. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly se věnují teorii marketingu - jeho vývoji, marketingu služeb, marketingovou komunikací a nástrojům komunikačního mixu. Čtvrtá kapitola analyzuje komunikační mix v Zoo Praha a pátá kapitola zjišťuje jedinečné nástroje komunikačního mixu v zoo ve Dvoře Králové a analyzuje je z pohledu Zoo Praha.
Marketingová komunikace Kutné Hory
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vopatřil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.
Analýza komunikačního mixu vybrané firmy
Vargová, Štěpánka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vzdělávací agentury a nakladatelství AMOS. Cílem je především zhodnotit současný stav použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a navrhnout případné změny a využití dalších nástrojů s ohledem na komunikační cíle firmy.
Analýza komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o.
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o., která se zabývá vývojem software na zakázku. Samotné analýze předchází teoretická část, kde jsou vysvětleny nejprve tradiční složky komunikačního mixu, poté je věnována pozornost komunikačnímu mixu uskutečňovanému prostřednictvím internetu. V praktické části je pak představena analyzovaná společnost a následně detailně popsán současný stav jejího komunikačního mixu. Na základě provedené analýzy jsou potom v závěru práce podána doporučení s cílem odstranění nedostatků a optimalizace komunikačního mixu této organizace.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 987 záznamů.   začátekpředchozí975 - 984další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.