Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in UNIAGRA CZ a.s.
Autoři: Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; reklama; vztah s veřejností; výrobek; advertisement; communication mix; marketing; marketing mix; personal selling; place; price; product; promotion; public relations; sales promotions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14316

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10286


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet