Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce identity značky v České republice
Mužíková, Iveta ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Silná značka představuje významný prvek odlišení v prostředí vysoké konkurence. Prvním krokem v jejím systematickém budování je definování identity, díky níž je zajištěna konzistentnost značky v průběhu času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují čeští odborníci v oblasti budování značky k tvorbě identity značky. V práci jsou porovnány prvky identity značky, které se nejčastěji vyskytují v teoretických modelech a v biblích značek zahraničních firem s přístupy českých odborníků. Teoretické modely a bible značky jsou analyzovány prostřednictvím konceptuální obsahové analýzy. Přístupy českých odborníků byly zjišťovány formou kvalitativního výzkumu. Výsledky kvalitativního výzkumu spolu se syntézou teoretické a praktické části odhalily, že se čeští odborníci inspirují v zahraničí, přičemž někteří využívají modelů a někteří k tvorbě identity značky přistupují instinktivně. Diplomová práce přináší prvotní vhled do této oblasti na českém trhu a může sloužit jako podklad pro zmapování celkové situace v České republice.
Communication design of a new textile home decor brand
Vrabcová, Jana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu, prvky značky a positioning na základě poznatků získaných z teorie a výsledků vlastních analýz zabývajících se charakteristikou cílových skupin a konkurenčních značek na trhu.
Image a identita značky
Lukavská, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky. Cílem práce je na základě výzkumu provést komparaci jak je značka vnímána spotřebiteli (tedy jaká je její image) a tím, jak chce být sama značka vnímána (její identita). Teoretická část práce se zaměřuje na proces budování a řízení silných značek a na teoretické vymezení image a identity značky. V praktické části je pak představena samotná značka, na které výzkum proběhl, značka Proenzi, její historie na českém trhu, konkurence a v neposlední řadě je zde nadefinována identita značky. V závěrečné kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumu a samotná komparace image a identity značky Proenzi. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení a doporučení pro budoucí rozšíření výzkumu
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Huťťan, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení prémiových značek automobilů na českém trhu z hlediska vývoje tržního podílu a image u jejich cílových skupin. Diplomová práce je rozdělena na osm kapitol. První kapitola shrnuje podstatu marketingu a popisuje proces strategického marketingu. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Třetí kapitola vedle základní definice značky specifikuje rozdíl mezi prémiovou a luxusní značkou, shrnuje její funkce pro spotřebitele i společnosti, uvádí několik modelů hodnoty značky a na závěr definuje pojmy identita, positioning a image značky. Čtvrtá kapitola shrnuje vývoj tržních podílů nejvýznamnějších prémiových a luxusních značek na trhu České republiky. Pátá kapitola se věnuje představení a zhodnocení portfolia vybraných automobilových prémiových a luxusních značek. Šestá kapitola charakterizuje cílové segmenty nejvýznamnějších prémiových značek na základě jejich identity. Cílem sedmé kapitoly je zhodnocení image jednotlivých prémiových značek. Poslední kapitola shrnuje několik návrhů na zlepšení postavení vedoucích prémiových značek na českém trhu.
Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent)
Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.
Brand management značky Schauma
Grauerová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kocourková, Jana (oponent)
Bakalářská práce na téma Brand management značky Schauma se zabývá působením značky Schauma na českém trhu. Značka Schauma se řadí mezi portfoliové značky společnosti Schwarzkopf. Cílem práce je zhodnotit strategii řízení značky Schauma na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část představuje značku tradiční vlasové kosmetiky Schauma a na základě dat získaných z výzkumu analyzuje znalost a postoje k této značce a vnímanou identitu neboli image značky Schauma. Na závěr jsou navržena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení působení značky Schauma na českém trhu.
Tvorba vizuálního stylu nové značky a návrh e-shopu
Leksa, Ladislav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Náplní této práce je vytvoření nové značky triček s motivy geocachingu. Hlavní cíle představuje tvorba vizuálního stylu a návrh internetového obchodu, práce se však zabývá i dalšími kroky spojenými se vstupem nové značky na trh. Jde především o analýzu konkurence a cílové skupiny. Jedním z dílčích témat je i definování identity značky. Smyslem teoretické části je shrnout pravidla, která jsou směrodatná pro tvorbu praktických výstupů. Praktická část práce se zabývá tvorbou konkrétní značky triček.
Identity and image of the brand Audi in Czech republic
Figura, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Audi v České republice kolují.
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
Vejražková, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dragonová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá destinační značkou Řecko se zaměřením na její image. Cílem diplomové práce je zhodnocení turistické pozice Řecka v ČR, hlubší prozkoumání vnímaného obrazu destinace a následné navržení efektivnější komunikace. Metodickými vstupy jsou kvantitativní průzkumná sonda v podobě dotazníkového šetření, na kterou navazuje kvalitativní výzkum metodou skupinových rozhovorů. Výstupem dotazníkového šetření je nalezení vztahu Čechů k destinaci Řecko, vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace, nalezení mezery mezi identitou a image destinace Řecko a vyhodnocení rozdílů ve vnímání značky Řecko mezi Řeky a Čechy. Skupinové rozhovory povedou k hlubšímu porozumění dané problematice. Na závěr práce dojde ke komplexnímu propojení a zhodnocení současného stavu a k jeho konfrontaci se stavem potenciálním.
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje případová studie brand managementu vybrané společnosti, konkrétně Crystalex, CZ. Primární data získaná prostřednictvím expertních rozhovorů vedených s pracovníky společnosti Crystalex, CZ a dalšími odborníky z oblasti ochrany práv duševního vlastnictví jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření a zhodnocení marketingu v místě prodeje značky Bohemia Crystal (rodinná značka společnosti Crystalex, CZ). Na základě znalosti teoretických poznatků, podnikové praxe společnosti Crystalex, CZ a pohledu potencionálního zákazníka jsou v závěru diplomové práce vypracována doporučení pro zefektivnění brand managementu společnosti Crystalex, CZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.