Název: Tvorba vizuálního stylu nové značky a návrh e-shopu
Překlad názvu: Corporate identity of new brand and e-shop design
Autoři: Leksa, Ladislav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; identita značky; internetový obchod; jednotný vizuální styl; positioning; brand identity; corporate identity; e-shop; positioning; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46189

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195029


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet