Název: Identita a image značky AUDI na českom trhu
Překlad názvu: Identity and image of the brand Audi in Czech republic
Autoři: Figura, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Audi; identita značky; image značky; Audi; brand identity; brand image

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46082

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193785


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet